Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Jeg seriøst gruer meg til å treffe dem igjen, skulle ønske jeg aldri måtte møte den igjen.., men jeg elsker sønnen deres... Kort fortalt er det et par som lever i en slags fantasiverden, der det er noe galt med alle andre enn dem selv... De har mange konflikter på gang.. Og folk de ikke prater med.. Men de evner jo ikke å se at nettopp DE som er fellesnevneren... Hjelper jo ikke på situasjonen at det var jeg som gjorde det slutt med ex'en... Nå har de vel større grunn til å mislike meg, selvom vi har funnet tilbake til hverandre.. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innslaget.. Kanskje få litt sympati ;-) Bare gruer meg til å sitte og ta imot alt pisset neste familiemiddag... Uten å kunne ta til motmæle, ut av respekt for kjæresten.... Anonymous poster hash: 6faf1...682
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Eh - hvorfor skal du sitte og ta i mot masse dritt av respekt for kjæresten? Hvis din kjæreste har noe som helst respekt for DEG, skal han ta til motmæle og fortelle sine foreldre at du ikke skal snakkes til på den måten! Hvor gamle er dere egentlig? Anonymous poster hash: 641e1...dab
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Vi er i slutten av tredveårene, hvis det skulle ha noe som helst å si?? Jeg skrev ikke at de direkte slenger dritt til meg, men at de prater "piss"... Og mulig jeg er såpass gammeldags at jeg strekker meg laaaaaangt for å tekkes svigers... Er mye jeg har lyst til å skrike ut, men jeg gjør jo ikke det.. Bare blir frustrert og lei!! Anonymous poster hash: d23e3...6b2
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Jeg spurte etter alderen deres fordi det virker veldig umodent å la seg hesje med på denne måten. Jeg var selv usikker og torde ikke stå opp for meg selv når jeg var 18-19 år, men lar meg ikke behandle på denne måten nå som jeg er voksen. Og hadde min kjæreste latt foreldrene sine snakke til meg på en slik måte som du beskriver, hadde han fort blitt en eks igjen. Lykke til. Anonymous poster hash: 641e1...dab
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Jeg spurte etter alderen deres fordi det virker veldig umodent å la seg hesje med på denne måten. Jeg var selv usikker og torde ikke stå opp for meg selv når jeg var 18-19 år, men lar meg ikke behandle på denne måten nå som jeg er voksen. Og hadde min kjæreste latt foreldrene sine snakke til meg på en slik måte som du beskriver, hadde han fort blitt en eks igjen. Lykke til. Anonymous poster hash: 641e1...dab fullt så enkelt er det vel ikkje. Eg er også over 30, men kan likevel ikkje styra kva svigers seier. Masse lykke til hi. Du får tenka deg om. Viss du Elskar mannen din og ikkje vil leva utan han,så må du nesten berre hoppa i det igjen ift svigers også. Veit det ikkje er enkelt. Nesten umulig å forandra. Andre mennesker,spesielt dei over 60 og utan særlig sjølvinnsikt. Snakk med mannen din om det. Klem Anonymous poster hash: b074b...5f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå