Gå til innhold

Jeg er redd min venninne skal flytte :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er et skikkelig fjortis innlegg så jeg vil bare beklage på forhånd. Men saken er den at jeg har blitt kjent med en fantastisk jente. Vi er begge godt voksne og ble kjempegode venner raskt. Vi deler alt med hverandre. Nå snakker hun om å flytte til kjæresten sin 70 mil unna. Jeg holder på å gråte bare jen tenker på det :-(. Jeg vil det beste for henne men vil ha henne her. Hvordan skjerpe meg??

Anonymous poster hash: feb1b...466

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hvordan du har det. Min beste venninne flyttet til andre siden av jorden i en periode. Men det er jo slik man finner ut om et vennskap er sterkt da. Du kan jo ringe til henne, snakkes på nett, Skype, etc. 

Anonymous poster hash: 356f3...ce9
Skrevet

Joda, jeg vet det jo egentlig og vårt vennskap tåler det. Men hadde det vært for en periode hadde det vært greit. Dette er mer endelig og det syns jeg er trist. Det er liksom ikke det samme å treffes en gang eller to i året.

Skrevet

Skjønner at du er lei deg. Min bestevenninne bor i en annen by, og pga begrenset økonomi og små barn er det ikke så ofte vi har råd eller anledning til å besøke hverandre. Det er så vondt at vi bor så langt unna hverandre. Og jeg savner både henne og barnet hennes ofte. Vennskapet blir ikke helt det samme, selv om man kan ringe hverandre. I 16 år bodde vi i gåavstand til hverandre, og plutselig må man kjøre bil, ta tog og fly for å møtes. Det blir ikke det samme. Kanskje kjæresten hennes kan flytte til deres by?

Anonymous poster hash: a022b...e86
Skrevet

Nei han kan inne det for han har barn han har 50%. Hun sier hun ikke vil bo der men jeg vet jo hun ønsker å satse på kjærligheten og da er eneste alternativ at hun flytter.

HI

Skrevet

Jeg forstår deg godt.

Her var det jeg som flyttet til andre kanten av landet, og jeg har aldri angret, men det var likevel trist å reise fra vennene mine. Spesielt bestevenninnen min. 

Vi ses uheldigvis altfor sjeldent, jeg skulle ønske det var oftere. Men heldigvis har vi nesten daglig kontakt likevel, vi prates på Facebook stadig. 

Jeg håper at etterhvert som økonomien blir bedre, så kan jeg reise på besøk litt oftere.

Skrevet

To av mine beste venninner flyttet vekk slik. Det er ikke morsomt og gjør selvfølgelig at det blir mye mindre kontakt. Heldig vis har begge to "tatt til vettet ;)" etter noen år og kommet tilbake.

Anonymous poster hash: 5605a...c30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...