Gjest Fru Banderas Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Jeg har lært at det er veldig hyggelig med sol på tredje dagen, og hvor deilig det er å kjøre bil med høy musikk og vinduet nede. Og ikke minst hvor praktisk det er å lukke det jævla vinduet når man skal vaske bilen! Hilsen "nedsprøytet av hvitt såpeskum på hele min venstre side, samt fikk rattet, dashboardet og innsiden av frontruta dekt av samme såpeskum".
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Hahaha, ser deg for meg. Jeg har lært meg nesten alle sangene til Kaptein Sabeltann, og dessuten at det er veldig koselig å dra på tur til lekeplassen her sammen med en nysgjerrig snart-femåring. Og at jeg, utrolig nok, får utrolig mye energi av å være på slanker'n.
Musemorbr / Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Jeg har lært at det ikke alltid kommer noe godt ut av å gi folk nye sjanser. Legekontoret har bare ikke styr på tingene her. Jeg har også lært at det noen ganger fungerer veldig greit å drite i prinsipper og helker bare bestikke en sur treåring med is.
Dr. Fyll Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Jeg har lært at søvn er oppskrytt. Fikk B på en 20-siders hjemmeeksamen som ble skrevet i løpet av en uke utelukkende på natten, samtidig som jeg tok meg av syke barn på dagtid. Studiet er avsluttet, studiepoeng innkassert og det eneste jeg skal lese i overskuelig framtid er Nemi.
Light of my life Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Har lært at bekkenløsning kan dukke opp allerede i uke 17.... Aaargh
frk Nilsen Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 At det går an å løpe UTEN musikk på ørene! Fin morgentur på 5km før jobb rundt den tiden sola står opp, veldig vakkert og deilig skarp luft. (nå er jeg trøtt som faen)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. mars 2014 #8 Skrevet 11. mars 2014 At jeg er sårbar, veldig sårbar. *klemmepå*
Gjest Jigglewiggle Skrevet 11. mars 2014 #9 Skrevet 11. mars 2014 At jeg er sårbar, veldig sårbar. Klemmer sendes din vei Jeg har lært at å hoste er god magetrim og at det føles som en hammer som slår ned i hodet for hver host... *lemster i magen*
AvMåneskinnGrorDetNADA Skrevet 11. mars 2014 #10 Skrevet 11. mars 2014 Jeg har lært at det er veldig hyggelig med sol på tredje dagen, og hvor deilig det er å kjøre bil med høy musikk og vinduet nede. Og ikke minst hvor praktisk det er å lukke det jævla vinduet når man skal vaske bilen! Hilsen "nedsprøytet av hvitt såpeskum på hele min venstre side, samt fikk rattet, dashboardet og innsiden av frontruta dekt av samme såpeskum". Jeg så det ja - amatør.... *ler så jeg griner*
Anne-B. Skrevet 11. mars 2014 #11 Skrevet 11. mars 2014 Jeg har lært, eller rettere sagt, blitt påminnet at klær og leker strødd omkring i grunn er et luksusproblem.
LanzaroteJenta Skrevet 11. mars 2014 #12 Skrevet 11. mars 2014 Jeg har lært at babyer sover fint i høy musikk bare de har øreklokker på. Her har nemlig både storebror og lillebror vært med å hørt Pappa spille på pub. Gud så moro å se storebror hoppe omkring mens han spiller lufttrommer og gitar. Blir neppe fullt så moro i morgen tidlig, men pytt, pytt. Det er ikke akkurat hver dag.
Iiiiik Skrevet 12. mars 2014 #13 Skrevet 12. mars 2014 At jeg er sårbar, veldig sårbar. Klemmer til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå