Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Blir folk irriterte da? Eller er det sånn babykino fungerer? ;-) Min er nemlig ikke særlig rolig av seg, og ikke så glad i å sove. Anonymous poster hash: 6e95d...5c9
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Kan bare snakke for meg selv, og jeg hadde blitt irritert dersom det ble mye skriking. Litt gråting er det jo hele tiden, men tar ungen helt av bør man gå ut av salen til han/ hun har roet seg. Anonymous poster hash: 35848...bfa
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Hvorfor i all verden skal du på babykino om du vet det ikke går så bra? Og ja, klart man blir irritert selv om det er høyere terskel for irritasjon enn på en annen kino. Man tar jo hensyn til de andre og. Ikke tror jeg det er noe hyggelig for deg heller.. Anonymous poster hash: 36868...4cf
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Jeg hadde aldri tatt med meg meg en skrike-baby på kino nei.
It's all about me Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Babykino er kino med mere lys, lavere lyd og mere plass. Det betyr ikke at en kan bråke og hyle ustoppelig. Har du skrikebaby ser du filmen hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå