Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk!

Jeg skal jammen sende mail jeg også.

Syns jo det er litt rart at folk får så forskjellige svar. Riksen har jo tilogmed oppdatert sida si, og der står det ca 7 mnd ventetid fra april 2016. Litt overtid må man vel regne med, men 10 og 12 mnd er jo mye..

Annonse

Det skjønner jeg godt 😊 Har tracka mensen i lang tid fremover og vet nesten nøyaktig hvilke dager jeg har mensen. Håper bare brevet vårt kommer fort nå sånn at vi kan benytte oss av sjansene før sommeren 😊 Skal dere ha all oppfølging på riksen eller tilhører dere et annet sykehus?

Det skjønner jeg godt Har tracka mensen i lang tid fremover og vet nesten nøyaktig hvilke dager jeg har mensen. Håper bare brevet vårt kommer fort nå sånn at vi kan benytte oss av sjansene før sommeren Skal dere ha all oppfølging på riksen eller tilhører dere et annet sykehus?

Har ført oversikt over mensen siden vi startet dette prosjektet for over to år siden. Har full kontroll. Hvis ting går etter planen og vi kommer inn på neste syklus, så blir det inseminering om ca en mnd :Nikke:

Vi bor i Trondheim, så må få gjort det meste her.

Annonse

Tusen takk :D Vi ventet i 8 mnd og 1 uke, har virkelig holdt tellinga... :klaske: Hadde egentlig begynt å miste trua på at vi kom til å få høre noe før sommeren. Håper det kan gå kjapt for dere nå!

Vi er så glade på deres vegne!

Rekker dere en runde før sommeren?😀

Da er det kanskje ikke lenge til vi får heller😊

Vi er så glade på deres vegne!

Rekker dere en runde før sommeren?

Da er det kanskje ikke lenge til vi får heller

Så hyggelig :) :)

Jeg er litt usikker på når de har stengt på Riksen i sommer, men jeg håper vi ihvertfall skal få til et forsøk. Har aldri gledet meg så mye til å få mensen før.

Jeg har jo fulgt med på forumet her en stund og blir veldig glad når noen sier de har fått brev fordi det har betydd en person mindre foran oss i køen. Så nå er det ihvertfall færre foran dere, og det er jo bra :) Har dere hatt noen forsøk tidligere andre steder?

Nei vi har ikke det.

Så dette blir det første. Men vi har undersøkt masse plasser og hørt på hva andre synes. Så derfor riksen.

Helt enig med deg med kø. Vi var på samtale i oktober, så vi må nok smøre oss med tålmodighet til etter sommeren😁

Men nå er det en mindre i køen i værtfall😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...