Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Hei. Vi eier et rekkehus, men ønsker noe større, for vi har det ganske trangt. Jeg er for tiden under omskolering via nav. Jeg får 66% av tidligere lønn fra nav, men jeg får også utbetalt forsikring hver mnd. ca 5600,- etter skatt. Og jeg får utbetalt barnetillegg i de mnd jeg går på skole. Det jeg lurer på er hvordan bankene ser på dette? Vil de regne alt til sammen som inntekt? Hvis de kun går utifra aap, vil dette være lite. Mannen min driver selvstendig og tjener helt ok. Ca 430 000 (+-) Noen som har fått lån på aap? Anonymous poster hash: f0ee2...343
MrsMilla Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 De vil nok regne inntekt og egenkapital ja.... og eventuelt framtidig inntekt om det er temmelig sannsynlig at du skal tilbake i jobb igjen veldig snart - etter skjønn. Men om du ikke spør kommer du heller ingen vei, det verste du kan høre er jo nei :-)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Ja, får ringe de og avtale et møte. Jeg er ikke ferdig på skolen før om tre år, og vil ha samme inntekt i disse tre årene frem til jeg beg å jobbe igjen. Vi har 700 000 i egenkapital, men ønsker også en milion mer i lån en det vi har. Jeg vet vi klarer det fint, men kommer helt an på hva banken regner som inntekt. Anonymous poster hash: f0ee2...343
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Da jeg skulle be banken om lån på AAP, så tok de med all inntekt jeg hadde. Også barnetrygd og bidrag, og penger jeg får grunnet matallergi. Jeg fikk da 1,3 mill i lån på 300 000 i inntekt. Hadde 700 000 i egenkapital. Så bare prat med banken. Banken min så positivt på at jeg skulle ta utdannelse, sånn så jeg etterpå kom til å ha en grei inntekt. Anonymous poster hash: 197ce...f2a
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Takk for svar. Håper på det beste. Anonymous poster hash: f0ee2...343
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 De er vel mer greie når dere går 2, min venninne får ikke så mye får hun fikk beskjed om at Aap ikke ble regnet som inntekt. Men jeg hadde Aap da vi søkte om lån og fikk innvilget, men da visste ikke banken at jeg var gravid. Jeg spurte om å få se utregningesmodellen for de hevdet at vi ikke vill klare det med nød og neppe. Men modellen dems var hemmelig ; ) Anonymous poster hash: 43d45...f6d
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 Hvilken bank fikk 1,3 lån i? Anonymous poster hash: d99c8...b78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå