Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 tok dere spraytan, fikset negler, hår, andre behandlinger? Anonymous poster hash: 104eb...f0c
Tired mama Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Masse! Det er jo den dagen man skal skinne! ;-) Jeg trente 30 day shred hver dag i fire måneder før bryllupet. Det var sommer så jeg ble brun. Jeg gikk til fotpleier, hudpleier, satte på negler, hadde egen frisør og ble sminket. Og ja, jeg skinte! Etter denne dagen gikk det derimot bare nedover...
lilyblue Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Manikyr og pedikyr, voksing, napping+ farging av bryn og striping pluss klipp av håret og bleking av tenner. Er det jeg kommer på
MrsMilla Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 (endret) Trente litt ekstra de siste månedene rett før, og var til frisøren uken i forveien for at klipp etc skulle være riktig. Dagen før kjørte jeg vel på med litt ekstra skrubb av hud og rens av ansikt etc men ingen spraytan (ville blitt feil for meg, synes hudfargen min er fin som den er). Samme dag var jeg hos frisør og fikk satt opp håret i huldrestil med blomster og alt, hadde på nydelige klær innerst til ytterst og forseggjort sminke. Ja, prøvde brazilian for første gang et par dager før - det var det teiteste jeg har gjort! Endret 11. mars 2014 av MrsMilla
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Sov godt og var hos frisøren for hår og sminke
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 Dere som trente. Hvordan gikk det da med tilpasning av kjolen? Hvor lenge før var kjolen klar? Anonymous poster hash: 104eb...f0c
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 Trente ganske mye i forkant, men var ikke overvektig eller utrent fra før så endret ikke størrelse, bare strammet opp litt. Tok ansiktsbehandlinger (altså dyprens, maske osv, absolutt ikke spraytan). Solte meg litt, bryllupet var i august. Ellers fikset jeg negler på hender pluss føtter, fikk massasje og unnet meg en hel del egenpleie:) Samme dag peelet jeg lett og hadde frisør, men sminket meg selv. Anonymous poster hash: bf294...cdc
millemille Skrevet 11. mars 2014 #9 Skrevet 11. mars 2014 Frisør og sminke. Stelte neglene mine pent selv. Giftet meg om sommeren og var mye ute for å få litt brunfarge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå