Gå til innhold

Klageklage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg satt opp på overtidskontroll på føden om en uke. Da har det gått en hel mnd uten svangerskapskontroll, nøyaktig på datoen. Enda heter det at man har krav på ukeskontroller på slutten. Sist uke var legen utilgjengelig. Har jo klaget før på dette strenge systemet de har innført nå med at man kun får time på dagen. Vel, det funker ikke. Sist uke var det ikke lege å oppdrive. I dag skjedde det igjen. Ingen lege tilgjengelig, men jeg kunne bare komme likevel, for den omreisende jordmora skulle komme innom. På venterommet fikk jeg vite at hun hadde meldt avbud. Fikk sjekket urinprøve nå også, men det erstatter jo ikke en svangerskapskontroll. Av og til er det mindre morsomt å bo så langt ute på landet. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.... håper du snart er i mål nå, stakkar!

Skrevet

Dette ville eg faktisk vurdert å klage til fylkeslegen på, om ikkje anna for å få ei avklaring på kor mangelfullt tilbodet kan bli og fortsatt vere akseptabelt for tilsynsmyndigheten.

Lykke til, håpar du ikkje får bruk for timen din til overtidskontroll :)

Skrevet

Takk, fine folk. <3 Jeg vet ikke om jeg gidder å klage. Det er tross alt kun en eneste lege her, så jeg må fortsette å gå dit. Normalt er han god nok også. Selv om han er en stressa kar og irriterende nok bare to år eldre enn meg. Nei jeg klager nok ikke, annet enn at jeg kommer til å informere han om nøyaktig hvor utilgjengelig han egentlig har vært. Mulig han ikke helt er klar over det selv.

Skrevet

Ugh, dette er da ikke greit! Håper virkelig du kan få kontroll før dette, eller aller helst en fødsel...

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Sender gode klemmer til deg også :)

Nå er det ikke lenge igjen, målet er i sikte

Gjest beef sister
Skrevet

Krysser fingrene for fødsel snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...