Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 For andre familiemedlemmer og venner mener jeg. Anonymous poster hash: f87e5...10e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Deres barn såklart.... HI Anonymous poster hash: f87e5...10e
Honningmelon Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Aldri. Er ingen små barn i familien, og har ikke blitt spurt om barnevakt av venner. De fleste har nok familie som stiller opp.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Jeg og lillesøsteren min stiller opp for hverandre når det trengs. Jeg passer hennes dersom det er snakk om foreldremøter, legebesøk etc. Hun har passet min i forbindelse med foreldremøter og en gang når jeg og mannen skulle ut på en forestilling (vi er lite ute, koser oss hjemme). Har hentet for henne på skole/barnehage og vet hun vil gjøre det for meg hvis jeg en gang ikke kan. Er glad for at jeg og lillesøster har hverandre og for at vi kan prate så åpent om "alt" med hverandre. Har aldri passet venners barn/eller spurt venner om de kan passe barnet mitt. Anonymous poster hash: c08d7...3ee Anonymous poster hash: c08d7...3ee
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Aldri.. Skal sies at ingen av våre søsken har barn, og venners barn er på besøk, me det er jo ikke barnepass.. Ser for meg at det blir mer pass når mine er eldre og vi får nieser og nevøer vi må passe.. men da er det bare koselig, gleder meg til å kose meg med niser og nevøer på samme måte som de gjør med mine. Anonymous poster hash: 83999...8c7
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 Jeg har passet min venninners datter et par ganger, og hun har passet min. Jentene våre er like gamle og går fint sammen. Fint å kunne hjelpe hverandre :-)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 Det hender omtrent 5 ganer i året at andre foreldre spør om barnet kan sover hos oss/mitt barn fordi de trenger barnevakt. Det er stort sett alltid helt greit. Så kan jeg spørre om mitt barn kan sove hos dem en gang jeg er i beit. Anonymous poster hash: 2bf6a...bf7
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #8 Skrevet 11. mars 2014 Kanskje en gang per mnd ca..Vi passer stort sett niesene våre, og noen ganger nære venners barn. Anonymous poster hash: 9c0f8...39b
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #9 Skrevet 11. mars 2014 Har ingen søsken med barn, men passer barn for et vennepar når de trenger det. Det er ikke ofte, men synes det er koselig når de spør. Vet at de ikke har familie, så da stiller jeg opp. De passet også barna våre i vårt bryllup og i søsteren min sitt. Anonymous poster hash: ea8a6...360
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #10 Skrevet 11. mars 2014 Har ikke barn selv, spør gjerne om å låne niesen min og barna til vennepar innimellom. Veldig koselig å få være tante, vinn- vinn situasjon for alle 😀 Anonymous poster hash: 3aaa4...77f
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #11 Skrevet 11. mars 2014 et par ganger i uken Anonymous poster hash: b9f56...92b
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #12 Skrevet 11. mars 2014 Er barnevakt fra fredag til søndag hver tredje helg for en jente på 9 år. Vi har det kjempehyggelig og koser oss stort med henne. Hun er også ofte med i ferier, høytider etc. Mor har flere barn og er alene om omsorgen så vet hun setter stor pris på dette. Faren hennes er dessverre ikke interessert i barnet sitt og bor i utlandet derfor treffes de ikke så ofte. Anonymous poster hash: c65bb...2d4
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #13 Skrevet 11. mars 2014 Et par ganger i måneden tenker jeg, men er bare på ettermiddagene da, ikke over natten. Venninnen til 6-åringen passe vi rett som det er, om foreldrene ikke kommer fra på jobb, skal noe på ettermiddagen e.l. så kan vi ta henne med fra sfo osv. Vi kan selvfølgelig spørre tilbake om vi har behov for det... Har ofte vennene til 10 og 12 åringen her også, de har vi ofte på overnatting også, men det er ikke pass, bare barna som besøker hverandre. Anonymous poster hash: 10354...d5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå