Gå til innhold

Midt i uke 8, og alle symptomer borte...redd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir livredd nå. Puppene plutselig ikke ømme. Ikke kvalm i dag heller. Men ikke noe blod og ikke vondt. Har sett hjerteaktivitet på UL. Kan symptomene virkelig svinge slik uten at det er noe galt?

Anonymous poster hash: 4e7ba...5a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg hadde også en periode hvor jeg ikke kjente noen symptomer, og begynte å lure på om jeg egentlig var gravid! Tulla er nå to år:) bare vent til magen begynner å vokse, det er kjempestas!

Anonymous poster hash: 3150a...a7f

Skrevet

Jeg mistet alle symptomer i ca uke 11. Bestilte time til tidlig ultralyd og fikk høre at det var mange som sa det samme. At de følte alle tegn forsvant og plutselig trengte den bekreftelsen ultralyden gir. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ta tidlig ultralyd. Alt var fint og lille er halvannet år :-) Du kan jo bestille en time hvis du har råd og lyst :-)

Anonymous poster hash: cadfd...d90

Skrevet

Ja helt vanlig at symptomene plutselig blir borte eller bli svakere, for så å komme tilbake. 

Anonymous poster hash: 17e13...bc2
Skrevet

Hadde det sånn i uke 7, og har mistet mange ganger før. Gyn på ul sa da noe jeg ikke visste; det er morkaken som "lager" symptomene, ikke fosteret. Så det vil svinge noen ganger, men så lenge man ikke blør må man kunne regne med at morkaken funker. Jeg hadde ikke blødd, hadde bare en sterk følelse av at noe var galt siden jeg hadde mistet symptomene. Nå har jeg en liten gutt med sterke bein inni der, alt er fint!

Anonymous poster hash: 26dca...068

Skrevet

Det varierte veldig, men han var frisk og rask:)

Helt normalt og det går nok kjempefint.

Men som noen sa, er det noe som plager deg veldig så kan du jo bestille en privat UL. Det er sannsynligvis ikke noen som helst grunn til bekymring:)

Anonymous poster hash: a34eb...3e4

Skrevet

Jeg fikk høre på tidlig ul at der de hjerte banke,så skal det mye til for å spontanabortere.

Så tenk på det du før du tar sorger på forskudd!

Det går helt sikkert bra!

Anonymous poster hash: ebced...81a
Skrevet

Tusen takk for alle de fine svarene jeg har fått! Så godt å kunne dele sin frykt her inne -det er jo ingen andre jeg kan si det til (enda)!

Kvalmen er tilbake, så her var det nok bare en naturlig svingning i symptomer/hormoner. Aldri vært så glad for å være kvalm noen gang! :-)

HI

Anonymous poster hash: 4e7ba...5a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...