Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Det er jo så mye snakk og egentlig mobbing her inne om hvor dårlig arbeidsmoral vi nordmenn har,hvor lett vi blir sykmeldte, hvor lite vi bryr oss om resten av norges befolkning når vi "snylter" på staten. Så, er det noen som vil innrømme at de har lav arbeidsmoral her inne,eller har vi alle høy arbeidsmoral? Anonymous poster hash: aa0da...907
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Jeg har i grunn høy arbeidsmoral, MEN jeg setter barna fremfor jobben. Er ikke den mammaen som sender de hanglende i bhg for å gjøre sjefen fornøyd. Så vet ikke om det kvalifiserer til høy arbeidsmoral likevel? Når det er sagt så skal det mye til for at jeg er hjemme fra jobb pga egen sykdom da
Cruella De Vil Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Ja, jeg har høy (eller vanlig, vil jeg kalle det ) arbeidsmoral: Jeg møter alltid på jobb når jeg skal, jeg jobber så mange timer jeg skal (har fleksitid, men fører timer så jeg totalt jobber det jeg skal), jeg tar ikke egenmelding med mindre jeg faktisk er syk (og de sjeldne gangene jeg skulle være fyllesyk på en hverdag avspaserer jeg eller karrer jeg meg til jobb). Skjer det noen kriser på jobben tar jeg også tak utover vanlig arbeidstid. Jeg jobber på en stor arbeidsplass, og det finnes jo da selvsagt individer med svært lav arbeidsmoral her, men alt i alt opplever jeg at folk rundt meg har høy arbeidsmoral.
Nettisen:) Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Enig med gulltopp. Synes det skal mye til for å holde meg hjemme med egen sykdom, men barna sendes ikke pjuske i barnehage. Både av hensyn til mine barn og alle de andre.
Fru vims Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Ja har høy arbeidsmoral, men barna går først. Med meg selv kan jeg gå dårlig på jobb så lenge jeg ikke er smittefarlig, men sender ikke barna syke i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 Har høy/vanlig arbeidsmoral. Yter mitt beste på jobb og drar på jobb selv om jeg er litt pjusk. Er jeg for syk til å kunne jobbe, så er jeg hjemme. Trodde de aller fleste hadde det sånn. De som skulker unna, tenker jeg at kanskje mistrives veldig på jobben. Anonymous poster hash: fdd1b...8a5
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 Ja, men er absolutt jeg har høy arbeidsmoral. Gjør den jobben jeg blir betalt for å gjøre på best mulig måte. Arbeidsgiver er fleksible med meg, så jeg er fleksibel tilbake. Jeg blir ikke sur om jeg får en jobbtelefon fra sjefen etter klokka 20 på kvelden, og sjefen blir ikke sur om jeg kommer senere eller går tidlig en dag for å få litt ekstra tid med barna. Kan ikke huske sist jeg var borte fra jobben grunnet egen sykdom, men har selvsagt barna hjemme når de er syke. Her følger vi anbefalingene til helsedirektoratet med to feberfrie dager, ett døgn uten oppkast osv., og ser an allmenntilstanden. I min verden er det ingen motsetning mellom å ha høy arbeidsmoral og å sette barna sine først. Anonymous poster hash: fac1a...628
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 11. mars 2014 #8 Skrevet 11. mars 2014 Nå kjenner jeg har jeg har veldig høy arbeidsmoral. Elsker jobben min og blir lei meg om ungene blir syke, så jeg må være hjemme. Hehe. Det har ikke alltid vært slik da, der jeg jobbet før mistrives jeg så til de grader, og dermed ble terskelen for å bli hjemme veldig lav. Dessverre.
Mandala Skrevet 11. mars 2014 #9 Skrevet 11. mars 2014 Middels kanskje. Jeg går ikke på jobb når jeg er dårlig selv, slik mange andre skriver at de gjør. Jeg jobber ikke for enhver pris. Jeg har tidligere gått på en smell og er redd for å gjøre det igjen. Er det en periode jeg er veldig sliten, så blir jeg selvsagt ikke hjemme fra jobb. Men hvis barna mine blir hanglete akkurat da, så blir jeg gjerne hjemme med dem istedenfor å trikse det til med barnevakt etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå