Gå til innhold

Kjipe smerter i magen, nederst på venstre side.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det ikke blindtarmen i det minste :) Det er litt i samme område hvor jeg har kjent eggeløsning tidligere. Går på p-piller og er veeeldig nøye med de.

Det startet i går, sto oppreist og fikk plutselig ekstremt vondt i området jeg nevnte over. Måtte sette meg ned, og det var så vondt at jeg satt å skalv..tok meg et par smertestillende, og etter ca 20 min roet det seg. Følte jeg ble varm mellom bena og løp på do, fossblødde!! Så stoppet det plutselig opp. Våknet i hele natt av smerter, men ikke like ille som i går. Skulle reise meg opp i dag og da kom samme smertene som i går, roet seg etter en stund, men begynte å blø igjen..stoppet opp det også. Skjønner ingen verdens ting!

Går greit så lenge jeg ligger, men kjenner det godt med en gang jeg står. Skal ha mensen om fem dager. Har legitime i morgen, men lurer fælt på hva dette er, noen som har opplevd det før?

Anonymous poster hash: 4a158...391

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse god bedring.

Aner desverre ikke :(

Anonymous poster hash: f3615...ba1

Skrevet

Takk! :) Nei, aner ikke jeg heller, fryktelig merkelig!

-HI

Skrevet

Ren gjetning her, men kanskje det kan være graviditet i eggleder?

Anonymous poster hash: 67618...e1a

Skrevet

Anbefaler en tlf til legevakt, kan både være dreid eggleder, svangerskap utenfor livmoren og andre, mer eller mindre alvorlige greier.

Skrevet

Oisann, det er ting jeg ikke har tenkt på.. Men trenger jeg ringe legevakt når jeg har time i morgen? Har ikke feber eller noe.

Takk for svar :)

Skrevet

Divertikulose/divertikulitt? Ren gjetning selvsagt, er nok lettere å finne fasiten hos legen din. 

Anonymous poster hash: ed8c4...666
Skrevet

Divertikulose/divertikulitt? Ren gjetning selvsagt, er nok lettere å finne fasiten hos legen din. 

Beklager, her gikk det litt fort. Leser nå at du hadde blødd også, da er det nok ikke divertikulitt

Skrevet

Oisann, det er ting jeg ikke har tenkt på.. Men trenger jeg ringe legevakt når jeg har time i morgen? Har ikke feber eller noe.

Takk for svar :)

Jeg hadde nok tatt en telefon, for sikkerhets skyld. Med mindre både smerter og blødning stopper helt opp. Bedre å få råd om å vente fra legevakten enn fra oss høns her inne :P 

Skrevet

Sjokkskadd anonym har nå kommet hjem fra lege! Ventet til i dag, for det virket litt bedre i går. Ble sendt til sykehus for ultralyd, var en cyste som hadde sprukket, og det var så mye væske at legen ville tappe det.. Så kommer de med den svære nåla/slangen og sier vi skal gjøre det med en gang..uæææ!!

De markerte og vasket og ga meg bedøvelse. Stakk så denne lange greia inn i magen, og ut kom 0,7 l med blod og væske. Det var i det minste ikke farlig, men syns litt synd på meg selv akkurat nå likevel :P

Skrevet

Nå maser jeg sikkert fælt :P Men er det noen som har gjort det samme? Hvor lenge vil det være vondt der de stakk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...