Gå til innhold

Karriereveileder, noen som har vært der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistrives med det jeg jobber med,men vet ikke hvor jeg skal henvende meg for å snakke med noen som kan hjelpe meg videre. Jeg trodde NAV kunne hjelpe,men de hjelper kun de som faller utenfor arbeidslivet,vi resten må klare oss selv... 

Så kanskje må jeg til en yrkesveileder da..? Hvor mye koster dette og hva gjør de egentlig?

Anonymous poster hash: 906d8...f57
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke helt svar på spørsmålet ditt men. Jeg gikk på AAP via nav, og hadde da møte med en karriereveileder. Tok noen sånne interesse tester og snakket mye. Et slags intervju om meg på en måte. Fikk en rapport som ble sendt til nav som konkluderte med at det var svært anbefalt at jeg tok utdanning, men navn vurderte det annerledes. Men det var nyttig for meg. :-) endte opp med samme utdannelse på egen bekostning :-)

Anonymous poster hash: 909e8...1d2

Skrevet

Her i kommunen har vi gratis veileder. Det ga meg absolutt ikke noe å gå dit, men for min del var det kanskje fordi jeg allerede var litt peilet inn på den retningen jeg ville gå.

Skrevet

Kanskje ikke helt svar på spørsmålet ditt men. Jeg gikk på AAP via nav, og hadde da møte med en karriereveileder. Tok noen sånne interesse tester og snakket mye. Et slags intervju om meg på en måte. Fikk en rapport som ble sendt til nav som konkluderte med at det var svært anbefalt at jeg tok utdanning, men navn vurderte det annerledes. Men det var nyttig for meg. :-) endte opp med samme utdannelse på egen bekostning :-)

Denne karriereveilderen jobbet ikke i nav altså :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...