Fire gullunger(">) Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Hei folkens. Jeg er ei mamma med fire barn som drømmer om å få til litt ferieaktivitet for barna mine. Jeg har lyst å feriere i Norge, Av ulike årsaker så er mannen borte på jobb hele skoleferien. Jeg kunne tenkt meg å tatt de med til en plass med andre barn og voksne. Har søkt på nettet og det eneste jeg finner er sommercamp i regi av Røde kors, men jeg er ikke i deres målgruppe. Det er ikke økonomien som stopper, heller at jeg har litt for mange barn til å få med meg alene. Finnes det andre feriecamp/koloni som man kan melde seg på? Jeg kunne tenkt meg å overnatte i hytte, i nærhet til aktiviteter, badestrand o.l. Dyr er også flott! Jeg tenker på hyttetun ala leirskole.... Noen som kan hjelpe meg? Barna mine er fra 1 til 10 år, så lange fjellturer er ikke aktuelt. Har ikke sjans å få med meg utstyr til alle alene
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Ikke organisert i den forstand, men synes likevel at Skottevik feriesenter i Kristiansand kunne være noe Sjekk nettsiden deres http://www.skottevik.no/forside.aspx Anonymous poster hash: 4f436...535
Ugl@ ruger... Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Vet ikke om noe konkret, men hva med å høre med familie/ venner? Vi har selv reist på hytteturer med mine foreldre og søsken, på ferie med svigers, reiser også hver sommer på tur med en kompis av mannen og hans barn. Siden barna dine er så spredd i alder vil jeg tro det blir vanskelig å finne en " pakke" som passer alle.
Fire gullunger(">) Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2014 Klarer selvfølgelig å passe på egne barn, er bare logistikken ellers som er vanskelig!
Fire gullunger(">) Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2014 Vet ikke om noe konkret, men hva med å høre med familie/ venner? Vi har selv reist på hytteturer med mine foreldre og søsken, på ferie med svigers, reiser også hver sommer på tur med en kompis av mannen og hans barn. Siden barna dine er så spredd i alder vil jeg tro det blir vanskelig å finne en " pakke" som passer alle. Det må passe til barn mellom 6-10. Hun minste er fornøyd bare mamma er med Familien er et alternativ, men ønsker helst å klare meg selv.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 Hei folkens. Jeg er ei mamma med fire barn som drømmer om å få til litt ferieaktivitet for barna mine. Jeg har lyst å feriere i Norge, Av ulike årsaker så er mannen borte på jobb hele skoleferien. Jeg kunne tenkt meg å tatt de med til en plass med andre barn og voksne. Har søkt på nettet og det eneste jeg finner er sommercamp i regi av Røde kors, men jeg er ikke i deres målgruppe. Det er ikke økonomien som stopper, heller at jeg har litt for mange barn til å få med meg alene. Finnes det andre feriecamp/koloni som man kan melde seg på? Jeg kunne tenkt meg å overnatte i hytte, i nærhet til aktiviteter, badestrand o.l. Dyr er også flott! Jeg tenker på hyttetun ala leirskole.... Noen som kan hjelpe meg? Barna mine er fra 1 til 10 år, så lange fjellturer er ikke aktuelt. Har ikke sjans å få med meg utstyr til alle alene Har du sjekket Den norke turistforeningen, eller dens lokale turlag? kan tenke meg at de har sånne opplegg (men vet ikke). Anonymous poster hash: abf23...c9e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 DNT har mange fjellcamper, både for familier og for ungdom uten foreldre. Anonymous poster hash: d9e02...3c7
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #8 Skrevet 11. mars 2014 ...Se her: http://www2.turistforeningen.no/activity.php?ac_id=53418&fo_id=9948 http://www2.turistforeningen.no/activity.php?ac_id=52666&fo_id=9948 http://www2.turistforeningen.no/activity.php?ac_id=53534&fo_id=9948 http://www2.turistforeningen.no/activity.php?ac_id=53327&fo_id=9948 Anonymous poster hash: abf23...c9e
Fire gullunger(">) Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2014 Ikke organisert i den forstand, men synes likevel at Skottevik feriesenter i Kristiansand kunne være noe Sjekk nettsiden deres http://www.skottevik.no/forside.aspx Anonymous poster hash: 4f436...535 Akkurat hva jeg tenkte på!
Fire gullunger(">) Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 11. mars 2014 Hei folkens. Jeg er ei mamma med fire barn som drømmer om å få til litt ferieaktivitet for barna mine. Jeg har lyst å feriere i Norge, Av ulike årsaker så er mannen borte på jobb hele skoleferien. Jeg kunne tenkt meg å tatt de med til en plass med andre barn og voksne. Har søkt på nettet og det eneste jeg finner er sommercamp i regi av Røde kors, men jeg er ikke i deres målgruppe. Det er ikke økonomien som stopper, heller at jeg har litt for mange barn til å få med meg alene. Finnes det andre feriecamp/koloni som man kan melde seg på? Jeg kunne tenkt meg å overnatte i hytte, i nærhet til aktiviteter, badestrand o.l. Dyr er også flott! Jeg tenker på hyttetun ala leirskole.... Noen som kan hjelpe meg? Barna mine er fra 1 til 10 år, så lange fjellturer er ikke aktuelt. Har ikke sjans å få med meg utstyr til alle alene Har du sjekket Den norke turistforeningen, eller dens lokale turlag? kan tenke meg at de har sånne opplegg (men vet ikke). Anonymous poster hash: abf23...c9e Jepp, men det fant ikke noe konkret. Jeg tenkte på de først.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #11 Skrevet 11. mars 2014 Hei folkens. Jeg er ei mamma med fire barn som drømmer om å få til litt ferieaktivitet for barna mine. Jeg har lyst å feriere i Norge, Av ulike årsaker så er mannen borte på jobb hele skoleferien. Jeg kunne tenkt meg å tatt de med til en plass med andre barn og voksne. Har søkt på nettet og det eneste jeg finner er sommercamp i regi av Røde kors, men jeg er ikke i deres målgruppe. Det er ikke økonomien som stopper, heller at jeg har litt for mange barn til å få med meg alene. Finnes det andre feriecamp/koloni som man kan melde seg på? Jeg kunne tenkt meg å overnatte i hytte, i nærhet til aktiviteter, badestrand o.l. Dyr er også flott! Jeg tenker på hyttetun ala leirskole.... Noen som kan hjelpe meg? Barna mine er fra 1 til 10 år, så lange fjellturer er ikke aktuelt. Har ikke sjans å få med meg utstyr til alle alene Har du sjekket Den norke turistforeningen, eller dens lokale turlag? kan tenke meg at de har sånne opplegg (men vet ikke). Anonymous poster hash: abf23...c9e Jepp, men det fant ikke noe konkret. Jeg tenkte på de først. Jeg la ut noen linker til helt konkrete ukesopplegg hos turistforeningen, så det var masse konkret å velge blant der. Men jeg ser at noen har tipset om noe i Kristiansand også, så det var kanskje mer noe sånt du mente. Anonymous poster hash: abf23...c9e
Fire gullunger(">) Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #12 Skrevet 11. mars 2014 Tusen takk alle sammen! Sjekker ut alt nå.
Jussi Skrevet 11. mars 2014 #13 Skrevet 11. mars 2014 Hvor bor du? Mange kommuner arrangerer diverse i sommerferien.
Fire gullunger(">) Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #14 Skrevet 11. mars 2014 Bor i nord Norge, finner ikke mye i umiddelbar nærhet
Jussi Skrevet 11. mars 2014 #15 Skrevet 11. mars 2014 Www.forskerfabrikken.no Www.redningsselskapet.no/ung/sommerskole
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #16 Skrevet 11. mars 2014 Ta fly til Billund i Danmark og overnatte på lalandia! Der er alt inne på området, legoland i nærheten. (Ikke i Norge da) Anonymous poster hash: 38c62...c5d
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #17 Skrevet 11. mars 2014 Høvringen på Dovre. www.rondeheim.no. Vi var der i fjor. De har også aleneforeldreferie. 1 liten uke med masse aktiviteter. Fjellturer, ridning, sykkeltur, klatring, orientering, bading, zipline osv. Kjempegøy. Anonymous poster hash: 10691...1cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå