Gå til innhold

Hvor lenge side er det du sist var sykemeldt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser mange mener at "alle" snylter på NAV. Jeg tror de flest som kan jobbe går på jobb. Når jeg ser rundt meg så er de aller flest i jobb. Feks. sist jeg var sykemeldt er over 10 år siden og da pga en rygg som ikke lot meg stå oppreist. Men etter en uke klarte jeg å begynne å jobbe igjen og har ikke vært sykemeldt siden. Jeg har vært borte fra jobb noen få dager pga omgangsyka ol. Men jevnt over føler jeg at arbeidsmoralen er høy. Når tid var sist gang du var sykemeldt

Anonymous poster hash: 9ff74...3e7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 3-4 år siden, da pga lungebetennelse, var lagt inn på sykehuset med intravenøs antibiotika. Tok tid å komme til hektene igjen..

Anonymous poster hash: 759dd...340
Skrevet

3 måneder. Var innlagt på sykehus. Var borte 8 dager fra jobb.

Anonymous poster hash: 86341...1f1

Skrevet

sykemeldt 2 uker i 2009. Barnefar kidnappet ungen :( Det gikk bra til slutt, heldigvis!

Anonymous poster hash: 08f89...448
Skrevet

Jeg naver nå jeg. Med god samvittighet :D 

Skrevet

ca 2 år siden.

Anonymous poster hash: 4928b...5a2
Skrevet

4 år siden. Sykemeldt i 14 dager etter å ha fjernet gallestein og galleblære.

Anonymous poster hash: 57fc9...3ff

Skrevet

Er sykemeldt nå ut uken, Pga en infeksjon i kroppen så står på en haug med medisiner!

Anonymous poster hash: e9d9f...944
Skrevet

Var sykemeldt for 4 år siden pga bekkenet i slutten av svangerskap. Har hatt en egenmelding etter dette.

Anonymous poster hash: 3138a...ff6
Skrevet

1,5år siden, og da var jeg sykemeldt pga graviditet, fare for premature rier og hadde blodtrykksfall og bekkenløsning..

Har kun vært sykemeldt når jeg har vært gravid (pga alle plagene, ikke graviditeten i seg selv) og en gang med strepokokker i halsen..

Er hjemme nå pga omgangsyken og at det ikek skal smitte. (regel på jobb), så det er ikke ofte. *bankibordet*

Har heller ikke den oppfatiningen at alle er syke.. Klart at mange får influensa eller omgangsyken om vinteren, men de fleste vil gjerne på jobb. Hvertfall i den virkelige verden, og ikke dib.

Anonymous poster hash: cc7eb...2bc
Skrevet

Var sykemeldt et par dager i 2009 pga kraftig halsbetennelse. Har ikke vært sykemeldt i noen av svangerskapene. Den første graviditeten holdt jeg på med masteropgave til noen uker før termin  og andre svangerskap jobbet jeg fullt frem til permisjon. Er hjemme i dag med sykt barn da, men har ikke lav arbeidsmoral av den grunn. 

Anonymous poster hash: 779f2...eaa
Skrevet

5 år siden, kraftig bekkenløsning. så var det 3 år før det igjen i forbindelsen med prøverør og overstimulering. Ellers har jeg vært sykemeldt 1 gang til pga at jeg opererte bort en svulst i halsen.

Skrevet

var sykemeldt 5 dager i august 2013 pga utroskap,abort og samlivsbrudd. Og 3 dager i april 2013 pga operasjon i buken. Før det, aldri. Er 29 år, og jobbet siden jeg var 17.

Anonymous poster hash: 44e8a...2fb
Skrevet

Når jeg er på jobb og ikke er gravid er jeg aldri isykmeldt,der er lista mi skyhøy. Men sist jeg var sykmeldt var  for 11 mnd siden da jeg var høygravid

Anonymous poster hash: b30e2...f73
Skrevet

ca 1 år siden pga av graviditet. De eneste gangene jeg har vært sykemeldt har vært pga av graviditet, eller har jeg aldri vært sykemeldt :)

Skrevet

Har aldri vært sykemeldt. Bare egenmeldingsdager.

Anonymous poster hash: 8cf0a...b35

Skrevet

Jeg er en "nav'er" som det så fint kalles. Jeg blir såret av slike kallenavn. Jeg ble alvorlig syk for 2 år siden og nå har jeg endelig kommet til hektene og skal begynne på skolen til høsten. Det er akkurat som alle tror at man bare snylter på fellesskapet. Vet dere hvor mye man sitter å skammer seg hjemme pga alle tror du er lat?

Anonymous poster hash: 698ba...66d
Skrevet

Jeg er sykemeldt nå og håper egentlig at det er bedriften som må betale, siden det er dems feil. men de får vel tilbake penger fra nav de å.. PÅ min avdeling er nesten halvparten sykemeldte på grunn av en dritt til sjef.

Anonymous poster hash: c22ea...d90
Skrevet

Jeg er sykemeldt nå og håper egentlig at det er bedriften som må betale, siden det er dems feil. men de får vel tilbake penger fra nav de å.. PÅ min avdeling er nesten halvparten sykemeldte på grunn av en dritt til sjef.

Anonymous poster hash: c22ea...d90

Da bytter du jobb!

Anonymous poster hash: 88065...617

Skrevet

Var sykmeldt to ukere rett etter jul. Halsbetennelse fra helvete.

Skrevet

April 2013 med en kraftig infeksjon. Ca to uker. Og juni 2013 da jeg hadde smelt bildøra over fingeren langt ned på den. Tre dager.

Skrevet

Tre år siden. Sykmeldt i to uker med lungebetennelse.

Anonymous poster hash: 1fe22...e07
Skrevet

Var sm fra mai til september i fjor. Virus på balansenerven kombinert med at jeg gikk på en smell. Var utslitt, men jobbet meg tilbake. I dag føler jeg fantastisk ;)

Anonymous poster hash: 377bf...b0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...