Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 "Affence" er ikke noe ord. Det heter "no OFFENCE". Jeg har sett dette skrevet feil flere ganger her inne de siste dagene, og det virker utrolig dumt. Ikke bruk engelske uttrykk om dere ikke behersker engelsk i noen grad. Dere virker bare mindre intelligente. Anonymous poster hash: 6d815...a08
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 "Affence" er ikke noe ord. Det heter "no OFFENCE". Jeg har sett dette skrevet feil flere ganger her inne de siste dagene, og det virker utrolig dumt. Ikke bruk engelske uttrykk om dere ikke behersker engelsk i noen grad. Dere virker bare mindre intelligente. Anonymous poster hash: 6d815...a08 Du derimot, fremstår uhyre sympatisk og grei. Ser ikke problemet så lenge man forstår hva de mener. Jeg tror nok den dumme her er deg. ;-) Anonymous poster hash: a3fc1...1a3
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 "Affence" er ikke noe ord. Det heter "no OFFENCE". Jeg har sett dette skrevet feil flere ganger her inne de siste dagene, og det virker utrolig dumt. Ikke bruk engelske uttrykk om dere ikke behersker engelsk i noen grad. Dere virker bare mindre intelligente. Anonymous poster hash: 6d815...a08 Det er så teit:) man hører jo stadig folk som må bruke engelske uttrykk, men ikke er helt stødig. Si det på norsk da vel... Anonymous poster hash: fb992...9af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå