Gå til innhold

Det heter ikke "no AFFence"!


Anbefalte innlegg

Skrevet

"Affence" er ikke noe ord. Det heter "no OFFENCE". 

 

Jeg har sett dette skrevet feil flere ganger her inne de siste dagene, og det virker utrolig dumt.

 

Ikke bruk engelske uttrykk om dere ikke behersker engelsk i noen grad. Dere virker bare mindre intelligente.



Anonymous poster hash: 6d815...a08
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

"Affence" er ikke noe ord. Det heter "no OFFENCE".

 

Jeg har sett dette skrevet feil flere ganger her inne de siste dagene, og det virker utrolig dumt.

 

Ikke bruk engelske uttrykk om dere ikke behersker engelsk i noen grad. Dere virker bare mindre intelligente.

 

Anonymous poster hash: 6d815...a08

Du derimot, fremstår uhyre sympatisk og grei.

Ser ikke problemet så lenge man forstår hva de mener.

Jeg tror nok den dumme her er deg. ;-)

 

Anonymous poster hash: a3fc1...1a3

Skrevet

 

"Affence" er ikke noe ord. Det heter "no OFFENCE".

 

Jeg har sett dette skrevet feil flere ganger her inne de siste dagene, og det virker utrolig dumt.

 

Ikke bruk engelske uttrykk om dere ikke behersker engelsk i noen grad. Dere virker bare mindre intelligente.

 

Anonymous poster hash: 6d815...a08

Det er så teit:) man hører jo stadig folk som må bruke engelske uttrykk, men ikke er helt stødig. Si det på norsk da vel...

 

Anonymous poster hash: fb992...9af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...