Gå til innhold

Treffer man lettere den rette jo eldre man blir?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min vennnne kom for ikke lenge siden ut av et mangeårig forhold. Hun er midt i tretti årene. Ingen barn. Nå har hun møtt en gammel kjenning og etter et par dater er han virkelig inne i varmen og hun snakker om å flytte til hans by langt unna. Er det så fort gjort? Blink på første forsøk liksom...

Anonymous poster hash: 978eb...64a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si jeg har den erfaringen, nei. Heller motsatt, at det blir vanskeligere fordi folk ofte har mye ubearbeidet bagasje med seg.

Fordelen er at man blir bevisst hva som er viktig og ikke viktig. Ulempen er at nettopp det kan gjøre at man fremstår som mer "kresen" selv om man egentlig ikke er det.

Men jeg ser det er noen som bare hopper ut av ett forhold og rett inn i neste og erklærer at det er den store og ekte kjærligheten... hver gang.

Noen få opplever sikkert det din venninne opplever, at det klaffer på første forsøk, men tror det er unntakene.

Anonymous poster hash: 1bf55...968
Skrevet

Man blir vel mer bevisst på hva man vil ha tenker jeg. Og man er mer sikker på seg selv. Så man slipper å rote rundt og bruke masse tid og energi på folk som ikke er på rett kanal.

Skrevet

Jeg gikk ut av ett dårlig forhold med barnfaren når jeg ble gravid.

Når barnet var bare 4 mnder så traff jeg den rette :)

Anonymous poster hash: fbe88...8c3
Skrevet

Min erfaring er at man blir mer kresen med åra. Eller som noen ville kalle det, mer bevisst på hva man er ute etter, med åra. Hvertfall hvis man har vært/er lenge singel.

Jeg trur at det ofte gjør det vanskeligere å finne noen, men at når man først finner noen så er det det man ønsker og vil ha.

Skrevet

Jeg er 36 år, og sliter med å finne den rette. Dette fordi jeg vet hva jeg vil ha. Men jeg er ikke spesielt kresen. Så er det disse mennene, som går og bærer på bagasje, som ødelegger. Kanskje jeg har maks uflaks, og andre er heldigere.

Skrevet

Alder kan slå begge veier tenker jeg. På den ene siden er man mer bevisst hva man ønsker og sløser ikke bort tid. På den annen side blir man jo mer kresen også.

Anonymous poster hash: 4843c...478

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...