Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Kan jeg ta to tester? Finner jeg det ut da eller må jeg vente til ultralyd? Ikke klar for to barn til Anonymous poster hash: 8840c...84e
Desemberbarn09 :) Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 (endret) Hvis du tar to tester og begge er positive, da er det tvillinger. Hvis du får tre positive så er trillinger osv.. 😂 neida, fungerer ikke sånn. Du kam bestille privat ul! 😁 Endret 10. mars 2014 av Desemberbarn09 :)
PrinsesseHengepupp Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Hvis du tar to tester og begge er positive, da er det tvillinger. Hvis du får tre positive så er trillinger osv.. 😂 neida, fungerer ikke sånn. Du kam bestille privat ul! 😁 Shit. Jeg som har svidd av 10-12 tester denne runden...
Desemberbarn09 :) Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Haha! Det blir mange unger på en gang 😂
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Kost på deg en ultralyd, eller forbered deg på at det kan være to eller flere, og prøv å aksepter det. Alt man kan gjøre med det.. Her ventet vi trillinger, men den ene døde bort i uke 15, men, har da 4 barn, vi som bare skulle ha et barn til Anonymous poster hash: 488ba...de4
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Kjøp tolv tester til så får du tjuefirelinger eller kaster du 23 av testene får du bare en det hadde jeg gjort. Å få 24 er ikke bare bare!! Anonymous poster hash: a9f3c...154
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 Hvorfor tror du det er tvillinger? Er du samme som trodde det var tvillinger fordi du var kvalm? Anonymous poster hash: 4ab23...c37
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #8 Skrevet 11. mars 2014 Det er jo faktisk en av "risikoene" man tar når man velger å få barn Et barn er en gave, tvillinger er en dobbel gave, trillinger får du tre gaver på en gang! Bestill en privat ul. Ikke se på det så dystert.. Det ordner seg jo! Jeg har vært gravid 3 ganger, og har 5 barn. Lykke til Anonymous poster hash: db9ca...829
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #9 Skrevet 11. mars 2014 Skjønner ikke hvorfor du ikke vil ha tvillinger. Vi ønsker oss tvillinger hvis vi skal få barn igjen. Kroppen min kan ikke gå gjennom fler svangerskap. Da får de søsken i så nær alder som det går an, de får masse glede av hverandre- sikkert litt krangling også Også kan de underholde hverandre litt. Det er nok mer jobb, men jeg tror også det er mer moro Anonymous poster hash: 720fe...5bb
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #10 Skrevet 11. mars 2014 Åh.. Tvillinger... Mye jobb ja. Anonymous poster hash: 11988...47f
Fire gullunger(">) Skrevet 11. mars 2014 #11 Skrevet 11. mars 2014 Tvillinger er supert! Hilsen STOLT tvillingmor. Er selvfølgelig mye jobb de første to årene, men så blir det lettere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå