Gå til innhold

Redd jeg er gravid med tvillinger :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg ta to tester? Finner jeg det ut da eller må jeg vente til ultralyd? Ikke klar for to barn til :(

Anonymous poster hash: 8840c...84e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du tar to tester og begge er positive, da er det tvillinger. Hvis du får tre positive så er trillinger osv.. 😂 neida, fungerer ikke sånn. Du kam bestille privat ul! 😁

Endret av Desemberbarn09 :)
Skrevet

Hvis du tar to tester og begge er positive, da er det tvillinger. Hvis du får tre positive så er trillinger osv.. 😂 neida, fungerer ikke sånn. Du kam bestille privat ul! 😁

Shit. Jeg som har svidd av 10-12 tester denne runden...

Skrevet

Haha! Det blir mange unger på en gang 😂

Skrevet

Kost på deg en ultralyd, eller forbered deg på at det kan være to eller flere, og prøv å aksepter det. Alt man kan gjøre med det.. Her ventet vi trillinger, men den ene døde bort i uke 15, men, har da 4 barn, vi som bare skulle ha et barn til ;)

Anonymous poster hash: 488ba...de4
Skrevet

Kjøp tolv tester til så får du tjuefirelinger :) eller kaster du 23 av testene får du bare en :) det hadde jeg gjort. Å få 24 er ikke bare bare!!

Anonymous poster hash: a9f3c...154

Skrevet

Hvorfor tror du det er tvillinger?

Er du samme som trodde det var tvillinger fordi du var kvalm?

Anonymous poster hash: 4ab23...c37

Skrevet

Det er jo faktisk en av "risikoene" man tar når man velger å få barn :)

Et barn er en gave, tvillinger er en dobbel gave, trillinger får du tre gaver på en gang!:)

Bestill en privat ul. Ikke se på det så dystert.. Det ordner seg jo!:)

Jeg har vært gravid 3 ganger, og har 5 barn. Lykke til :)

Anonymous poster hash: db9ca...829

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du ikke vil ha tvillinger. Vi ønsker oss tvillinger hvis vi skal få barn igjen. Kroppen min kan ikke gå gjennom fler svangerskap. Da får de søsken i så nær alder som det går an, de får masse glede av hverandre- sikkert litt krangling også ;) Også kan de underholde hverandre litt. 

Det er nok mer jobb, men jeg tror også det er mer moro :) 

Anonymous poster hash: 720fe...5bb
Skrevet

Åh.. Tvillinger... Mye jobb ja.

Anonymous poster hash: 11988...47f

Skrevet

Tvillinger er supert! Hilsen STOLT tvillingmor. Er selvfølgelig mye jobb de første to årene, men så blir det lettere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...