Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Hva var egentlig poenget der? Jeg fikk ikke sett de to siste episodene. Noen som vil fylle inn hva som skjedde til slutt? :-) Anonymous poster hash: ab8a2...029
It's all about me Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Husker ikke hva som skjedde i de episodene men serien er ikke ferdig. Det var bare sesong 1 som ble vist. Sesong 2 er ventet å starte i USA i juni el. juli.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Gleder meg til sesong 2 kommer til Norge. Anonymous poster hash: 4fbe9...38c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Ja, denne serien hadde jeg nesten glemt vekk. Gleder meg Anonymous poster hash: cb9f5...2e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå