Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Føler meg som den gamle kjerringa her. Fødte for fem år siden og har siden hatt problemer med underlivet. Jeg sliter med avføringen (akkurat som om noe er i veien) og jeg kan se at det er en diger klump som henger ut (har sett endetarmsprolaps før og kjenner det igjen..) Jrg tisser på meg når jeg hopper, danser eller løper. Jeg ser at ting ikke er som de skal!! Føler mrg helt ødelagt nedentil Men det jeg lurer på er om det holder at jeg går til fastlegen for en underlivsundersøkelse for så at hun evt sender meg videre? Kan ikke gå sånn her lenger Anonymous poster hash: da8eb...d68
Lillelovely Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Fastlegen henviser deg videre til sykehus eller gynekolog! Ta kontakt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå