Gå til innhold

jeg sliter med å bli eldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg takler noen ganger ikke å bli voksen, mammarollen og alle forrandringene.

Er lov til en viss grad. Men jeg detter helt i depresiv tilstand og ønsker nesten ikke å se neste dag komme. :(

Anonymous poster hash: d7162...6b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er du redd for?

Anonymous poster hash: 48451...8e4
Skrevet

Er det ikke bare overgangen som er litt vanskelig her?

Prøv å være mest mulig tilstede i øyeblikket, gi litt f. om det er å bli eldre, og se det heller som nye muligheter.

Ja, mer ansvar og arbeid, men faktisk også mer frihet i form av at man etterhvert blir tryggere på seg selv, kan ta ansvar for seg selv og får bedre økonomi.

Dessuten er det lov å være litt barnslig innimellom også :-)

Skrevet

Skjønner til dels hva du mener... Sliter ikke med å bli eldre men å akseptere situasjonen min som mamma.

Tenker når det kommer til alder så er alternativet mye verre... Nemlig og ikke bli eldre

Anonymous poster hash: a90b0...660

Skrevet

Jeg har sliti av og på med dette siden jeg var 17 år. Ett år før jeg ble mor. Hatt det stille i huet en 6 måndersperiode nå. Men når jeg nå treffer gamle venner og familie igjen. Er i hjembygda mi. Så skjer det. Tankene på livet som absolutt ikke var bra men som brått og vondt ble tatt fra meg.

Jeg savner. Jeg vil hjem. Jeg vil være bekjymringsløs. Jrg vil ikke ikke være mor heller. Jeg elsker det.

Men noen ganger. Dette forvirrer meg :(

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg er redd for. Men er redd selvmordstankene kommer tilbake.. eller om dette fortsetter at jeg begynner å dra mitt nåværende gode liv nedover til et dårlig et. Jeg takler ikke så bra å ha det godt egentlig.

Skrevet

tydelig at du kjenner dine egne signaler...du er deprimert og det trenger du hjelp med. Ikke lett å takle ting når du er sliten og ikke klarer å finne positive utveier i det negative. Må snu din egen tankegang og vri det negative til noe positivt. Om ikke du er sterk nok til å gjøre det, siden du er på selvmordstaker, som forresten er en veldig egoistisk handling, så er "lykkepillen" et bedre alternativ for å stimulere seratonin nivået ditt.

Bestill time hos legen omgående og få hjelp!

Har vært på bunnen selv, en del år siden nå og har ikke tillatt meg selv å "falle" tilbake dit. Så vet og kan bekrefte at ting blir bedre:-)

Ønsker deg alt vel og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...