Gå til innhold

Hva bruker deres barn ute nå for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker deres barn å ha på seg ute nå for tiden? Her er det alt ifra +1 - +10 grader. Min bruker sportsundertøy innerst, så vanlige klær, deretter vinterdress/vinterjakke, lue og votter benyttes også innimellom. Jeg spekulerer i om det kan bli for varmt, så jeg har hengt opp regnsett på skolen men de har ikke benyttet dette ennå. 

Hva gjør dere nå når det er så skiftende vær og stor variasjon i varmegrad?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bomullsbody,bomullstrømpebukser,en tynn ulldress,vinterdres,hals,lue og votter,tynne sokker og cherrox.

Det er når jeg kler på han selv for å leke ute.

I barnehagen er jeg usikker på hvor mye de har på han.

Anonymous poster hash: 60a24...cbc
Skrevet

bomullsbody,bomullstrømpebukser,en tynn ulldress,vinterdres,hals,lue og votter,tynne sokker og cherrox.

Det er når jeg kler på han selv for å leke ute.

I barnehagen er jeg usikker på hvor mye de har på han.

Anonymous poster hash: 60a24...cbc

Hvor gammelt er barnet ditt da og hvor mange grader er det ca. der?

Skrevet

Sportsundertøy, tynn fleece og vårdressen. Tynne, vanntette votter ( er litt vått ute ibhg enda).

Så  dockbootsene ble brukt i dag, men har sendt med gummistøvler.

Er kaldt på morningen her, men +7/8 grader rundt 12.

Han er 4,5 og i mye bevegelse da.

Anonymous poster hash: 1b721...3bd
Skrevet

min skolegutt på 7 år bruker vanlige klær under parkdress,hals,lue ,votter og når det er tørt så bruker han goretex sko og når det er vått bruker han docboots. Han liker ikke stilongs,så når det er over 5 grader så slipper han det.

4-åringen bruker ullstilongs,men ellers vanlige klær.i bhg har de på enten tynnull eller tykkull under parkdressen hans,samt lue,votter,hals og vintersko/dockboots

Anonymous poster hash: 0fd1e...20e
Skrevet

Ull undertøy og parkdress, lue, tynne votter, ullsokker og goretex sko, kyst med vind varierende temp fra 1-10 + grader for tida.

Sverger til ull uansett mellom oktober til april, ved kulde brukes fleece/ strikka ull mellom. Har også tnnere parkdress til høst/ vår bruk.

Anonymous poster hash: 6889c...99b

Skrevet

Synes dere det høres greit ut det jeg kler på min da eller? Blir så usikker når det er så svingende vær. 

Skrevet

Hva bruker deres barn å ha på seg ute nå for tiden? Her er det alt ifra +1 - +10 grader. Min bruker sportsundertøy innerst, så vanlige klær, deretter vinterdress/vinterjakke, lue og votter benyttes også innimellom. Jeg spekulerer i om det kan bli for varmt, så jeg har hengt opp regnsett på skolen men de har ikke benyttet dette ennå. 

Hva gjør dere nå når det er så skiftende vær og stor variasjon i varmegrad?

Min fireåring bruker varierende antall ullplagg i ullfrotte og ull/silke under vanntett dress. Ull i halsen, og ei god lue. Eccosko - vintersko. Stort sett veldig plussgrader her nå forsåvidt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...