Gå til innhold

Herpes/brennkopper eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet i forrige uke med at jeg fikk noe som lignet gangsår i trusekanten, så fikk jeg en Blemme på rumpeballen nermere skjeden som sprakk og ble sår. Så fikk jeg ett sår under armen og nå har jeg fått ett sår på haken som tidligere var en kvise! Noen som vet hva det kan være? Har også sykdomsfølelse

Anonymous poster hash: 20d6b...495

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Førsteutbrudd av herpes vil jeg tro. Om du vil vite hva det er må du gå å få tatt en sårprøve hos fastlegen din.

Skrevet

Er du litt sår i halsen også? Ømme lymfekjertler?

Skrevet

Ja, var litt sår i forrige uke når jeg våknet om morgenen. Men ikke nå lengere! Hi

Skrevet

Svir og klør også:( hi

Skrevet

Det er nok herpes, men gå å gå det sjekket så vet du. Dette høres ut som et førsteitbrudd så det blir ikke så ille hvis du får det igjen. Selv har jeg utbrudd hvert andre år, da på haken og inne i nesen. Første gang jeg hadde det var det over alt. Merkelige greier

Skrevet

Uff:( nå har jeg fått lyserosa utflod også:( er det farlig eller må det bare gå over? Har ikke tid til å dra til lege denne uka! Er arbeidsnarkoman, har ikke ett minutt på dagtid å ofre! Men må jeg ha krem eller noe? Da må jeg vell sikkert dra?!

Skrevet

Du kan kjøpe krem uten resept på apoteket, men spørs om det har effekt når utbruddet har kommet såpass langt. Tabletter tar det relativt kjapt, men da må du ha resept. Kan være greit å ha det liggende så kan du ta med en gang du kjenner tegn til utbrudd ved et eventuelt senere utbrudd. Ville tatt meg en tur til legen, kan være greit å få en diagnose.

Anonymous poster hash: 1fb4f...3e3

Skrevet

Okei! Må bestille time i morgen! Jeg har hodepine, mistet matlyst, føles ut som jeg har influensa ! Jeg er nervøs nå! Høres det ut som herpes eller er det noe annet som er farlig? Begynte plutselig å tenke på hiv! Blir så paranoid vettu! Åå! For noen dager tilbake kunne herpes være det verste det kunne være, men nå håper jeg egentlig at det er det! Uff

Skrevet

Hi som skrev det siste! Må også legge til at i det såret ved munnen prikker det og svir! Det under armen og de i trusekanten svir bare. Jeg følte meg bedre i går, men nå er jeg skikkelig dårlig! Er det normalt å få sår på så mange plasser? Hi

Skrevet

Kan bli brannkopper i herpessår

Anonymous poster hash: 13dd4...5c6

Skrevet

Dro til legen nå! Hadde fått brennkopper😊 ble glad nå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...