Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Har ei på to og en på fire som hadde hatt det litt morsommere hvis de kunne hatt en liten større balje å bade i. Noen som vet hvor man får tak i en som rommer to stk? Så Coop obs hadde ei på 60 l nå, men er den stor nok? Anonymous poster hash: bfe03...8e6
Gjest mphs Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Velg en uten propp er mitt råd. Vi hadde de fra obs først, men ungene fant ut at det var morro å dra ut troppen. Da vi måtte bytte kjøpte vi en oval 100 l balje på Jernia. Beste kjøpet vi har gjort. Vi har ikke badekar og eldste jenta på 8,5 år Kan bruke den enda
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Velg en uten propp er mitt råd. Vi hadde de fra obs først, men ungene fant ut at det var morro å dra ut troppen. Da vi måtte bytte kjøpte vi en oval 100 l balje på Jernia. Beste kjøpet vi har gjort. Vi har ikke badekar og eldste jenta på 8,5 år Kan bruke den enda Men er det ikke veldig tungt å tømme den? vi har ikke lister nede på gulvet i dusjen, så dvs at vi må stå lenge og helle forsiktig for å ikke få det ut over halv badet... hi Anonymous poster hash: bfe03...8e6
Førstemann Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Vi hadde den fra OBS, de badet sammen oppi der til de var 3 og 6... Store jenter har jeg også. Med du vil ikke heller vurdere en sånn Bibabath, da? http://lekmer.no/bibabath/
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Bibabath, den var jo helt super!! får se om jeg får med meg mannen på det var jo veldig dyr i forhold til hva vi har kikket på, men det er jo noe helt annet. Takk for tipset! skal sjekke ut den på europris også, greit å ha alternativer om jeg ikke får overtalt min kjære.... hi Anonymous poster hash: bfe03...8e6
Gjest mphs Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 Velg en uten propp er mitt råd. Vi hadde de fra obs først, men ungene fant ut at det var morro å dra ut troppen. Da vi måtte bytte kjøpte vi en oval 100 l balje på Jernia. Beste kjøpet vi har gjort. Vi har ikke badekar og eldste jenta på 8,5 år Kan bruke den enda Men er det ikke veldig tungt å tømme den? vi har ikke lister nede på gulvet i dusjen, så dvs at vi må stå lenge og helle forsiktig for å ikke få det ut over halv badet... hi Anonymous poster hash: bfe03...8e6 Vi har den stående inni dusjkabinettet så er veldig greit for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå