Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Traff min eks via nettdating, vært singel i vel et halvt år og har nå lagt ut profilen min på et nettdatested igjen. Og hva skjer? Menn som tok kontakt for et par år siden - menn som kuttet meg ut - begynner å ta kontakt igjen. Dette er menn som den gang kuttet meg ut uten et ord. Menn med spesielle holdninger som jeg sa klart fra om at jeg ikke delte og derfor kuttet dem. Men som jeg har lite eller ingen match med overhodet. Og nå kommer ene etter den andre og tar kontakt. Jeg minnet ene på hvorfor vi ikke møttes den gang, og svaret var "bare tenkte at du sikkert er blitt så desperat nå at du er villig til...." What the f..? Andre bare later som ingenting. Tar kontakt, jeg svarer, og så hører jeg ikke mer. Så har du de som søker damer som er fra 20 til 5 år yngre enn seg, og ikke en gang vil vurdere deg hvis du er like gammel som dem eller et par år yngre. En mann som søker etter en 20 år gammel dame, hevder at han er ute etter langsiktig forhold og ikke vil ha flere barn blir i min verden ikke troverdig, når han selv kanskje bare er 40 år. Denne kategorien virker ikke troverdig og jeg ønsker ikke en mann som vil ha en 20 år yngre dame heller. Så er det de som slenger dritt hvis du avviser dem på en høflig måte. Så er det de som "irrettesetter" deg i tredje melding fordi du ikke svarer raskt nok. Og de som mener man ikke er helt i vater fordi man viser til helt spesielle livsvalg som vi krasjer totalt på - for jeg må da gi dem en sjanse selv om de aldri, aldri, aldri kommer til å fire på akkurat det.... Vurderer seriøst om det er bedre å bare forbli singel resten av livet enn å måtte forholde seg til alle disse rare mennene. Hvor blir det av de gode, snille, normale mannfolka som søker langvarige forhold? Gi meg et håp her før jeg for evig og alltid sletter profilen min og heller finner frem nonnedrakten.... Anonymous poster hash: dfbe7...4a2
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 hva slags datingside er du på da? jeg er på møteplassen og finner den mye bedre enn de andre Anonymous poster hash: 2973b...680
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Prøvde møteplassen, men fikk enda mer rare henvendelser der enn jeg gjør på sukker. Anonymous poster hash: dfbe7...4a2
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 hm, ok. datingsider er det mye rert på men mange koselige å snakke med også Anonymous poster hash: 2973b...680
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Tror jeg setter en dato for meg selv, og er det likedan da så blir det slutt på nettdatingen for min del :/ Anonymous poster hash: dfbe7...4a2
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Skulle så gjerne sett at dere snille, fornuftige damer kunne ha datet min bror. Han er en slik dere ser etter (beskrivelsen din HI), men han vil ikke inn på datingsider. Han har vært singel en del år nå og er 33 år, så nå bør drømmedama dukke opp snart (snarest, ville vel vår mor sagt;)) Anonymous poster hash: 23ea8...6a7
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Skulle så gjerne sett at dere snille, fornuftige damer kunne ha datet min bror. Han er en slik dere ser etter (beskrivelsen din HI), men han vil ikke inn på datingsider. Han har vært singel en del år nå og er 33 år, så nå bør drømmedama dukke opp snart (snarest, ville vel vår mor sagt;)) Anonymous poster hash: 23ea8...6a7 Hm, ja det er det som er problemet - hvor skal man treffe hverandre når man i utgangspunktet ikke er en del av en felles vennegjeng og man ikke jobber slik at man kan treffe noen heller? Jeg jobber i typisk damemiljø, og om det kommer kjekke menn innom så er jeg ikke i en slik posisjon at jeg kan sjekke dem opp likevel. Jeg er rett og slett litt rådløs og frustrert. "Desperasjonen" nærmer seg, men ikke som i at jeg er villig til å ta en bare for å ha en i livet, men fordi jeg så inderlig gjerne ønsker å dele livet med en mann. Men jeg vil ikke gå på akkord med viktige verdier i livet heller, og så må det være kjemi/tiltrekning. Håper du finner ei god dame til din bror Bra du tenker på ham - jeg har sagt til venner at jeg ønsker meg en mann, at de gjerne må presentere meg for noen de kjenner, men det skjer aldri. Virker som om single menn er greie å ha i venneflokken, men at single damer fort blir sett på som en trussel i vennegjenger som ellers stort sett består av par. Anonymous poster hash: dfbe7...4a2
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 Takk for det! Men hvilken type mann er du ute etter da? Alder og slikt? Spørs om man bør utvide "arenaen" litt ja, er sjelden de kommer på døra. Håper det ordner seg for deg! Anonymous poster hash: 23ea8...6a7
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #9 Skrevet 10. mars 2014 Takk for det! Men hvilken type mann er du ute etter da? Alder og slikt? Spørs om man bør utvide "arenaen" litt ja, er sjelden de kommer på døra. Håper det ordner seg for deg! Anonymous poster hash: 23ea8...6a7 Jeg har datet de høye og de lave, de med og de uten utdanning, de urbane og fjellfantene, de mørke og de lyse. Mener jeg har vært ganske åpen. Alder 38-45 sånn ca. Har i øyeblikket ikke for mange muligheter til å utforske så mange nye arenaer, derfor nettdating egentlig er veldig bra... i teorien... Takk, håper også det dukker opp noen... Anonymous poster hash: dfbe7...4a2
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #10 Skrevet 10. mars 2014 Jeg og min mann som jeg møtte igjennom et nettsted har i august vært sammen i 10 år og gift i 8,5år. Så det finnes håp på at en kan finne en grepa kar der ute i nett verdenen Anonymous poster hash: 3dc65...12e
38_Bergen Skrevet 10. mars 2014 #11 Skrevet 10. mars 2014 Har vært en stund siden jeg var på nettdatingplass...husker mine grunner for å stikke derfra og det var at jeg synes det var for tidkrevende i forhold til hva jeg fikk ut av det...det samme som deg! Gidd ikke det der flere ganger, da er jeg heller alene. Venter på min forever til han dukker opp...og er man og ser man desperat ut, så skyr de deg som pesten...så vær happy med livet ditt, og vips plutselig så dukker han opp.:-)...Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #12 Skrevet 11. mars 2014 Har testet nettdating av og på i noen år. Trenger en god del av perioder. Ellers vil man jo miste troen på at det finnes flotte menn der ute. Det er så utrolig mye rart der ute, at jeg blir litt skremt. Men har jo møtt noen veldig hyggelige normale menn og. Så det er nok mulig. Anonymous poster hash: 89df5...876
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå