Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Vært syk i 1,5 uke nå, gravid i uke 19 og superfrustrert over at man ikke kan bruke noe som helst uten at det kan være skadelig. Er så tett i nesa at det renner konstant fra øynene. Er så vanvittig lei nå. Noen som har tips når den dustete saltvannsnesesprayen overhodet ikke funker? Anonymous poster hash: 319a3...da8
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 sorry, men du blir nok ikke kvitt det der før du er ferdig å være gravid. Den tette nesa, altså. Jeg sa til legen på jobb at jeg var tett, og hun sa "det går ikke over før ungen er ute".... og hun hadde rett, gitt! Men, du kan bruke nesespray. Zymelin, tror jeg den heter. Jeg brukte vanlig nesespray og, det er ikke sånn at man ikke kan, men man bør ikke... Hvorfor vites ikke, ikke av meg hvertfall Anonymous poster hash: 8742b...b5d
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 http://relis.arnett.no/Utredning_Ekstern.aspx?Relis=2&S=205 Les dette. du må altså svelge det for at det skal være en minimal kjangs for at det kan skje noe med barnet ditt Anonymous poster hash: 8742b...b5d
Mamma&skatt Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Nesehorn eller hva det heter, den der skyllesaken er visst genial :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå