Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Ene barnet mitt er invitert i "gruppebursdag" om et par dager. Det er flere gutter i klassen som har slått seg sammen og lager en felles feiring. Hva kjøper man i bursdagsgaver til 2.klassegutter som spiller fotball (eneste felles interessen jeg vet de har). Har gitt Lego i gave i flere år nå og kunne tenke meg noe annet nå. Problemet er bare at her er det 4 gaver som må kjøpes inn i full fart. Hadde de feiret hver for seg hadde jeg fått to gaver nå og to gaver på neste lønning. Har også to nieser som har bursdag i løpet av den neste uken. Noen med tips? Anonymous poster hash: 127a5...577
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Vel, de feirer nok sammen for å spare både tid og penger så da kan du gå ned i gaver også. Uansett kan en kjøpe gaver tilpasset lommeboken og ikke tilpasset de som feirer. Anonymous poster hash: ac91e...f00
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Noe vi har begynt med på skolen, til barna våre er å gi opplevelses gaver. F.eks. være med hjem og bake, leke, akedag, , skogstur, være med på kino eller lignende. De fleste har nok leker og ting fra før. Ungene synes at dette er veldig spennende. Anonymous poster hash: 5d509...e79
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Her har vi bestemt på foreldremøte å gi/kjøpe noe for 50kr. Ofte gir vi penger så kan bursdagsbarnet kjøpe noe større han ønsker seg! Anonymous poster hash: 1e3e4...899
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Kjøp en kul t-skjorte til hver på HM. Ca 49,- pr stk Anonymous poster hash: 53fe9...be4
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 I klassen til sønnen min er det 4 gutter som har bursdag i løpet av 3 uker i januar, så utgiften til fire gaver kommer jo på samme måned uansett om de feirer sammen eller hver for seg... Her ønsker de seg gjerne penger, og det er helt greit å gi synes jeg, en 50-lapp til hver. Brett den sammen og putt den inn i en ballong som du så blåser opp og knyter, da får bursdagsbarna en ballong i gave som de må smelle for å få tak i gaven Anonymous poster hash: 1d705...427
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå