Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Jeg vil prøve å lage avocado tre, det tar nok syyyykt lang tid, men vil prøve. Har hørt at jeg skal legge steinen i ett glass med vann, men nå jeg gjøre noe med steinen? Anonymous poster hash: 2350f...4d2
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Har gjort det en gang for mange år siden. Tror jeg stakk tannpirkere inn i steinen slik at den hvilte på toppen av glasset slik at halve steinen var nede i vannet. Husk å etterfylle vann. Tok lang tid, med jeg fikk en stor plante ut av det Anonymous poster hash: 6ea9c...eda
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Har gjort det en gang for mange år siden. Tror jeg stakk tannpirkere inn i steinen slik at den hvilte på toppen av glasset slik at halve steinen var nede i vannet. Husk å etterfylle vann. Tok lang tid, med jeg fikk en stor plante ut av det Anonymous poster hash: 6ea9c...eda Takk 😊 hva laget du hullene med da? Steinen er jo veldig hard Anonymous poster hash: 2350f...4d2
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Husker ikke. Prøv med en tynn spiker el.l kanskje Anonymous poster hash: 6ea9c...eda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå