Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Utover dagen vokser magen og jeg ser ut som jeg er 5 mnd på vei! Har i en uke hatt vondt i øvre del av magen og innimellom diaré. Smertene kommer litt takvis men er ikke verre enn at jeg fungerer godt i det daglige. Er hjemme med baby så dagene går unna men må ta d med ro pga magen. Tenkte det var omgangen men nå er jeg usikker... Er ikke den som stikker til legen så fort men bør kanskje tenke på det. Anonymous poster hash: eeeaf...235
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå