Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Utover dagen vokser magen og jeg ser ut som jeg er 5 mnd på vei! Har i en uke hatt vondt i øvre del av magen og innimellom diaré. Smertene kommer litt takvis men er ikke verre enn at jeg fungerer godt i det daglige. Er hjemme med baby så dagene går unna men må ta d med ro pga magen. Tenkte det var omgangen men nå er jeg usikker... Er ikke den som stikker til legen så fort men bør kanskje tenke på det. Anonymous poster hash: eeeaf...235
<3 2G <3 Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Spist noe du ikke tåler? Jeg blir sånn av hvetemel.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Jeg og er slik Anonymous poster hash: a0748...8ed
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Nei mener ikke jeg har det. Har spist det samme som samboer og dattera så da skulle jo de også reagert. HI Anonymous poster hash: eeeaf...235
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Nei mener ikke jeg har det. Har spist det samme som samboer og dattera så da skulle jo de også reagert. HI Anonymous poster hash: eeeaf...235 De vil jo ikke reagere om de spiser du ikke tåler:) Jeg var sånn og legen ba meg prøve å kutte ut melk. Viste seg at det var kaffe latte som gjorde det. Er ikke allergisk mot noe, men mange blir likevel sånn av melk eller for mye brød/hvetemel. Verdt å prøve:) Anonymous poster hash: de7cd...2fb
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Nei mener ikke jeg har det. Har spist det samme som samboer og dattera så da skulle jo de også reagert. HI Anonymous poster hash: eeeaf...235 De vil jo ikke reagere om de spiser du ikke tåler:) Jeg var sånn og legen ba meg prøve å kutte ut melk. Viste seg at det var kaffe latte som gjorde det. Er ikke allergisk mot noe, men mange blir likevel sånn av melk eller for mye brød/hvetemel. Verdt å prøve:) Anonymous poster hash: de7cd...2fb å nei!! Jeg er også oppblåst mye av tiden og drikker mye hjemmelaga kaffe latte,kan det være grunnen? Måtte du slutte å drikke latte da? Anonymous poster hash: ed108...8b8
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Jeg drikker ikke kaffe latte eller drikker mye melk. Har kuttet ut hvetemel og bruker i stedet speltmel. Er så rart at det skal vare i en uke uten at jeg blir verre eller bedre. Skal ringe til legen i morgen for å bestille time. HI Anonymous poster hash: eeeaf...235
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 Jeg har vært sånn i tilnærmet et år nå. Jeg blir større og større, og ser snart høygravid ut på det verste... Ubehagelig og smertefullt er det også. Fikk det etter fødsel, men etter ammeslutt (ca 6 mnd siden) eskalerte det... Aner ikke hva det kommer av, og er ordentlig frustrerende. Har prøvd å kutte ut både melk, hvete, og gluten generelt, men ingen tegn til bedring. Spiser det jeg alltid har gjort ellers, så ingen hjelp fra meg, men du er i hvert fall ikke alene. Anonymous poster hash: 4fa48...868
<3 2G <3 Skrevet 10. mars 2014 #9 Skrevet 10. mars 2014 Spelt er ikke så mye sunnere enn hvetemel. Prøv å kutte ut mest mulig mat med lyst mel i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå