Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Men jeg har kvalme og ekstremt dårlig matlyst og har nå gått ned tre kilo. Legen min sier det ikke er noen fare for spira som uansett får det den trenger. Får ikke det til å stemme dette ER jo som en slankekur. Føler dette er farlig for spira jeg. :-( Litt førstegangs hysteri hjertesukk. Anonymous poster hash: 7ec76...1f5
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Er ekstreme dietter som ikke er å anbefale. (Igrunn aldri å anbefale, gravid eller ei) Å leve sundt og trene er godt både for mor og barn i magen. Å ha lite matlyst, kvalm og dermed gå ned litt er helt normalt som gravid og ikke noe krise. Får du derimot bmi som undervektig eller det blir så ille at du blir i faresonen for dehydrering må du ha legebehandling! Anonymous poster hash: 62975...833
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 man skal ikke slanke seg fordi man kan frigjøre giftstoffer som er lagret i kroppen. men 3 kilo er jo ikke så mye,og det går sikkert bra.men ha kontakt med legen din om du begynner å gå ned veldig mye Anonymous poster hash: 08abb...3e4
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Takk for oppmuntrende ord. Får oppfølging av lege. Har bmi på 24 nå så har litt å gå på. Kaster ikke opp så mye men orker bare micro porsjoner med mat. Anonymous poster hash: 7ec76...1f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå