Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Jeg har noen kilo for mye, rundt ansikt og litt dobbelthake dessverre :-/ har nå langt hår, til under brystene. Men håret blir fort slitt og flokete så det er er mareritt å børste.. Så jeg vil klippe meg litt kortere. Har dere noe tips til frisyre? Vil ikke ha kort hår, men tenkte litt på skulderlangt. Men har litt følelsen av at det bare fremhever et rundt ansikt? Anonymous poster hash: 74b8e...35d
Love my kidz Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Du kan godt ha skulderlangt, eller bittelitt kortere, en skrå bob. Best med lang lugg som er delt og går mot en side.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Jeg syns runde ansikt best kler å ha lengde på håret. Kan fort se for barnslig og babyface ut med bob eller kortere hår. Langt hår med litt volum og bølger er flott på rundt ansikt. Vanligvis kan mange voksne se dradd ut i ansiktet med for langt hår med mindre det er rundt. Fra skuldre og nedover tror jeg kler deg. Gjerne gradert og oppklipt. Anonymous poster hash: 89d7c...f0c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Altså klipp det til øverste del av skuldre så du kan ha det i hestehale når det trengs. Grader på sidene og klipp opp for frisyre Anonymous poster hash: 89d7c...f0c
Elsker livet Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Lengde på håret, men i litt forskjellige lengder. Jeg er ingen frisør, men ser hva jeg passer best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå