Gå til innhold

Mann som avviser sex...blir usikker!!

Anbefalte innlegg

Gjest enlitenfraatilå
Skrevet

Har truffet en mann de siste uke, vi har kjenner hverandre gjennom felles venner. Har vært en del fest, men også hatt fjellturer og slikt.

Har sovet hos ham 2 ganger. Den første gangen sov vi i samme seng, han som spurte om jeg bare ville sove over siden den nærmet seg siste buss hjem. Da vi la oss kysser han meg og sa at han hadde bestemt seg for at vi ikke skulle ha sex, dette begrunnet han i et ganske nylig brudd. Fair nok. Men, jeg er ikke vant til at menn er de som holder igjen med sex og følte meg egentlig ganske teit og avvist.

Han tar fremdeles initiativ til å treffes, både for en pils og fest, men også andre aktiviteter, dette tar jeg som at han er interessert, han sier også at han synes jeg er en bra dame og at det er kjekt å "henge" med meg. Han har også sagt til felles venn at jeg er en pen jente og et friskt pust.

Noen med tilsvarende erfaringer? Burde jeg la han bli helt ferdig med x'n før vi treffes mer? Siden han nevte henne tenker jeg at det er for tidlig for ham og være intim med en ny...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bare fortsette som nå? Vennskap er det beste grunnlaget. 3mnd tok det for meg og min nåværende samboer (sammen 5 år)! Funker å vente, og hvis det ikke blir noe klarer du deg vel uten en liten stund :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...