Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Er sykmeldt fra jobb pga bekkenløsning allerede, men i det siste har det dukket opp noe merkelig (og litt skummelt). Enkelte ganger når jeg skal gå slutter fotene å virke. Ja, det høres rart ut, men det er fakta. Helt, heeelt øverst på lårene rett der "tissen" starter klemmes det av så sinnsykt at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det hjelper ikke å strekke ut på stedet hvil, har prøvd, det vrir seg enda mer... Er det noen som vet hva dette er? Er jo skummelt å plutselig bare falle også. Anonymous poster hash: a0a63...6d0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Jeg ville tatt en time til en kiropraktor så fort som mulig. Dette fordi de er bedre enn legene på funksjonsundersøkelser. Trenger ikke være noe farlig, kan være f.eks. bekkenproblemer (muskulære eller leddmessige). Kiropraktor kan være greit for å få sjekket bekkenet før fødselen også. Lykke til Anonymous poster hash: 89bc3...19c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Skrev du feil uke ? Anonymous poster hash: 90cba...b50
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Jeg ville tatt en time til en kiropraktor så fort som mulig. Dette fordi de er bedre enn legene på funksjonsundersøkelser. Trenger ikke være noe farlig, kan være f.eks. bekkenproblemer (muskulære eller leddmessige). Kiropraktor kan være greit for å få sjekket bekkenet før fødselen også. Lykke til Anonymous poster hash: 89bc3...19c Tusen takk for svar :-) Min lege og jeg har allerede prøvd for å få meg inn på både privat og offentlig fysioterapi/kiropraktor pga bekkenløsning. Desverre er det HELT stappa for tiden. To måneder ventetid hos offentlig, en måned hos privat. Bor ikke på en veldig stor plass, så har ikke fler miligheter.. Anonymous poster hash: a0a63...6d0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Skrev du feil uke ? Anonymous poster hash: 90cba...b50 Hæ, feil uke? Anonymous poster hash: a0a63...6d0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Skrev du feil uke ? Anonymous poster hash: 90cba...b50 Hæ, feil uke? Anonymous poster hash: a0a63...6d0 Ja. Syns ikke det var så tidlig å være sykemeldt på grunn av bekkenløsning i uke 38. Du er jo nesten ferdig. Anonymous poster hash: 90cba...b50
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Skrev du feil uke ? Anonymous poster hash: 90cba...b50 Hæ, feil uke? Anonymous poster hash: a0a63...6d0 Ja. Syns ikke det var så tidlig å være sykemeldt på grunn av bekkenløsning i uke 38. Du er jo nesten ferdig. Anonymous poster hash: 90cba...b50 Åja :-) nei, ordla meg feil. Har vært sykmeldt siden uke 34. Mente vel egentlig å si at jeg allerede har bekkenløsning, og lurer på hva dette nye kan være. Anonymous poster hash: a0a63...6d0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 Skrev du feil uke ? Anonymous poster hash: 90cba...b50 Hæ, feil uke? Anonymous poster hash: a0a63...6d0 Ja. Syns ikke det var så tidlig å være sykemeldt på grunn av bekkenløsning i uke 38. Du er jo nesten ferdig. Anonymous poster hash: 90cba...b50 Åja :-) nei, ordla meg feil. Har vært sykmeldt siden uke 34. Mente vel egentlig å si at jeg allerede har bekkenløsning, og lurer på hva dette nye kan være. Anonymous poster hash: a0a63...6d0 Fant dette. http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/140115543-sviktende-ben/ Anonymous poster hash: 90cba...b50
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #9 Skrevet 10. mars 2014 Jeg hadde det på samme viset. I følge fysio ble det for trange forhold i ryggmargen slik at nervene til begge bena kom i klem. Såkalt spinalstenose. Jeg fikk krafrsvikt begge bena i 4 mnd og ble sykmeldt 100% en periode. Var heldigvis forbigående. Ble litt skremt når bena plutselig knakk sammen under meg. Nå hadde jeg ryggproblemer før graviditet så mye kan nok skyldes min dårlig rygg. Håper det er forbigående til deg også men lurt å få en sjekk hos kiropraktor, fysio, manuellterapeut eller osteopat. Kan hende du også har problemer med ryggen og ikke bare bekkenet. Anonymous poster hash: a4b90...e91
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #10 Skrevet 10. mars 2014 Skrev du feil uke ? Anonymous poster hash: 90cba...b50 Hæ, feil uke? Anonymous poster hash: a0a63...6d0 Ja. Syns ikke det var så tidlig å være sykemeldt på grunn av bekkenløsning i uke 38. Du er jo nesten ferdig. Anonymous poster hash: 90cba...b50 Åja :-) nei, ordla meg feil. Har vært sykmeldt siden uke 34. Mente vel egentlig å si at jeg allerede har bekkenløsning, og lurer på hva dette nye kan være. Anonymous poster hash: a0a63...6d0 Fant dette. http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/140115543-sviktende-ben/ Anonymous poster hash: 90cba...b50 Tusen takk :-) Anonymous poster hash: a0a63...6d0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #11 Skrevet 10. mars 2014 Jeg hadde det på samme viset. I følge fysio ble det for trange forhold i ryggmargen slik at nervene til begge bena kom i klem. Såkalt spinalstenose. Jeg fikk krafrsvikt begge bena i 4 mnd og ble sykmeldt 100% en periode. Var heldigvis forbigående. Ble litt skremt når bena plutselig knakk sammen under meg. Nå hadde jeg ryggproblemer før graviditet så mye kan nok skyldes min dårlig rygg. Håper det er forbigående til deg også men lurt å få en sjekk hos kiropraktor, fysio, manuellterapeut eller osteopat. Kan hende du også har problemer med ryggen og ikke bare bekkenet. Anonymous poster hash: a4b90...e91 Aha! Tenkte kanskje at det begynte å bli litt (kremt, veldig) tung for rygg og ben nå. Men det er ikke noe morro nei. Så bra at det var forbigående hos deg! :-) Satser på at det er det her også. Bare så kjipt når jeg skal holde ut de siste to-tre ukene her ;-) Tusen takk for at du delte. Anonymous poster hash: a0a63...6d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå