Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Hvor ofte, sånn cirka, er du borte fra jobb? Tenker da på egenmeldinger eller ved barns sykdom. Jeg er nok borte 1-2 dager hver 2. eller 3. måned. Er det mye? Hittil i år har jeg vært borte en dag pga barns sykdom. Anonymous poster hash: 2c2d3...dff
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Du har relativt høyt fravær synes jeg. Jeg er lærer, har ikke vært syk selv dette skoleåret. Var hjemme 2 dager i september pga yngste sønn hadde omgangssyken. Anonymous poster hash: f175b...83b
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Var hjemme med sykt barn i mars i fjor en dag, en dag i november 2013 og i en dag nå i februar. Selv var jeg syk 3 dager nå i februar og da hadde jeg ikke vært synk de siste 1,5 årene. Jeg syns du har høyt fravær. Anonymous poster hash: b980e...74d
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Har ikke hatt fravær selv siden november i 2012 Hadde 1 el 2 dager med yngstemann i fjor. Ingen så langt i år. Jobber deltid,men har uansett ikke vært syk av slik art at det hadde vært nødvendig med mer fravær hverken i år eller i fjor. Anonymous poster hash: 26b5c...05d
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Hadde 1 dag i graviditeten vår 2013, før det kan jeg faktisk ikke huske sist jeg var syk og måtte være hjemme fra jobb. Anonymous poster hash: 77261...2ed
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Jeg har vært heldig med god helse og har nesten aldri eget sykefravær, har vært i samme jobb i over 10 år og har på alle de årene under 1 dag i snitt pr. år. Det var en del dager med sykt barn ved 1. år i barnehage, nå går barnet på skolen og det er ca 3-4 dager pr. år. Anonymous poster hash: 8c158...562
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Jeg har forresten to barn, begge går i barnehage. De er ikke ofte syke, men de er aldri syke samtidig HI Anonymous poster hash: 2c2d3...dff