Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Kom gjerne med den. Tenker på dere som bruker en del rene råvarer og mye grønnsaker i kostholdet. Anonymous poster hash: 19589...a7c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Hjemmelagd blomkålsuppe og tomatsuppe. Fullkornspasta med tomatsaus og kyllingkjøttdeig/ karbonadekjøttdeig. Grove pannekaker Hjemmelagde fiskepinner Laks med potet og gulrot. Fullkornspasta med lettrømme, smårettsskinke, mais, løk og paprika. Kyllingsalat Anonymous poster hash: 72c2b...f7c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Hoho..ser at jeg og anonym over kjører noe av det samme den her uken vår liste er som følger: Mandag: svinekjøtt med glassnudler og wokkede grønnsaker Tirsdag: tomatsuppe og grove, glutenfrie pannekaker Onsdag: hjemmelagde fiskepinner m stekte poteter Torsdag: kyllingfilet og fullkornspasta Fredag: taco Lørdag: hj.lagde burgere av karbonadedeig, med glutenfrie brød Søndag: wok med biffkjøtt Anonymous poster hash: 7e877...805
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Nr 2 her: Generelt råd er å kutte ut raffinert sukker og bruke andre naturlige søtningsmidler. Her i huset bruker vi akasiehonning på pannekaker. Bruker også speltmel i stedet for hvetemel og alltid grovt mel i pannekaker, vafler og pizzabunn. Lager alle sauser og supper fra bunnen av. Har alltid et lager av tomatpure, knuste tomater, løk, hvitløk, paprika og mais. Samt krydder og buljongterning og masse andre grønnsaker. Lettrømme finnes også alltid i mitt kjøleskap. Jeg bruker ofte melk i stedet for matfløte i supper og sauser. Anonymous poster hash: 72c2b...f7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå