Gå til innhold

Hva MÅ jeg handle i USA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klær selvsagt, og det har jeg bunkret opp.

Men er det noe smart jeg har glemt jeg burde få med meg?

Anonymous poster hash: 7098a...722

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er der nå. Har handlet sjampo/balsam, treningsklær, joggesko, DKNY klær, vitaminer, melatonin ( mot jetlag).

Anonymous poster hash: 1b27d...c94

Skrevet

Ta en tur innom et apotek.

Kjøp sminke og hudpleie på Sephora.

Skrevet

Vi er der nå. Har handlet sjampo/balsam, treningsklær, joggesko, DKNY klær, vitaminer, melatonin ( mot jetlag). Anonymous poster hash: 1b27d...c94

Hvordan virker Melatoninen da? Prøvd det tidligere?

Skrevet

Selv pleier jeg å handle sminke, klær, sko og sportsutstyr når jeg er der. Har også skjedd at jeg har handlet elektronikk, hvis det har vært snakk om tusenlapper spart på noe jeg har hatt behov for uansett. Minuset her er at det kan bli vanskelig mtp garantien om en feil skulle oppstå.
Er du interessert i merker, så har dem fine merkevesker til en rimeligere pris enn i Norge :)

Skrevet

Melatonin er reseptbelagt i Norge, og er et naturlig hormon som hjelper med bl.a. innsoving.

Ziploc-poser, Michael Kors-veske, Allstars, Mr. Magic svamper, vitaminer, Crest tannbleking.

Hilsen en som bor i USA.

Anonymous poster hash: 40c49...a0b

Skrevet

Hår og hudpleie produkter. Treningstøy og trenger du en ny koffert bytt ut i USA.

Aaaah. Vil til NY nå. :-D

Anonymous poster hash: a6026...ee8

Skrevet

Ok, så om Melatonin funker på jetlag så står det på lista.

Har kjøpt ny koffert og endel sminke.

Må kanskje ha ei ny veske og noe treningstøy, har ei ukes tid igjen her:)

Skrevet

Gaa paa outlet stores, og se etter Coach eller Michael Kors. En Hamilton East/West gaar for rundt $300 der, men paa T J Maxx eller Marshall's kan du finne den for $200.

Coach er veldig bra paa vesker, og da kan du finne noe ikke mange andre i Norge har.

Hilsen hun i USA.

Skrevet

Vi har og igjen en uke. Så masse shopping igjen... Jeg syns DKNY har mange fine vesker. Handler på premium outlets i Orlando. Digger dette landet. Og har spist masse god mat, så det blir vel noen kilo som skal bort når vi kommer hjem😟. Melatonon taes for å fremme søvn. Første dose taes på flyet hjem. Fortsatt god ferie. Vi nyter 🌞 i dag😃

Skrevet

Kosttilskudd og alt annet festlig du kan finne i "medisin"hyllene på K-mart, Victorias secret, stæsj fra sephora...

Skrevet

hadde brukt alle pengene mine på sephora, Victorias secret & MK :D 

Anonymous poster hash: aa411...1ce
Skrevet

Trenger du noe da?

Om du kjøper ting du egentlig ikke har bruk for er det jo i grunnen likegyldig hvor mye du "sparer" i forhold til å kjøpe det i Norge.

Anonymous poster hash: 63669...822
Skrevet

Trenger du noe da?Om du kjøper ting du egentlig ikke har bruk for er det jo i grunnen likegyldig hvor mye du "sparer" i forhold til å kjøpe det i Norge. Anonymous poster hash: 63669...822

Er vel derfor jeg spør;) Alle lure tips setter jeg pris på. Kan være ting jeg ikke har tenkt på finnes engang.

Skrevet

Jeg skal til NY i oktober. Da blir det vel er Mk veske. :) og en del sko. :)

Anonymous poster hash: 7ea00...d55

Skrevet

Michael Korsprodukter, Ralph Lauren, hårprodukter

Anonymous poster hash: 2a20d...dba
Skrevet

Vi har og igjen en uke. Så masse shopping igjen... Jeg syns DKNY har mange fine vesker. Handler på premium outlets i Orlando. Digger dette landet. Og har spist masse god mat, så det blir vel noen kilo som skal bort når vi kommer hjem. Melatonon taes for å fremme søvn. Første dose taes på flyet hjem. Fortsatt god ferie. Vi nyter i dag

USA-dama igjen: Jeg var innom TJ Maxx i dag, og de hadde massevis av fine DKNY-vesker der. Fra $80 og oppover. De fleste var i saffiano-skinn, noe som er utrolig poppis her for tida.

Sjekk om det er noen TJ Maxx-butikker i naerheten av deg, for der finner du mye bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...