Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Er det sånn dagbok-blogg, blogg der du lærer noe, blogg om et spesielt tema? Har nettsiden noe å si, altså om bloggen er fra blogspot, blogg.no eller noen andre? Hva er et must i en blogg du skulle lest? Anonymous poster hash: 816f7...d0f
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Nå leser jeg ikke så veldig mye blogger. Men de jeg leser er interiør eller husbyggingsblogger og noen matblogger. Jeg foretrekker "gjennomtenkte" blogger, dvs utfyllende info og gode bilder. Blogger med slurvete skrivestil og dårlig språk skygger jeg unna. Samme med blogger som blir som en kopi av mer kjente og populære blogger. Anonymous poster hash: ccaa3...a8a
Aquarel Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 dagbok blogg som marianne beate, kristinaandersen, lene orvik osv
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Jeg leser faktisk flest blogger som morer meg uten at det er intensjonen, som f.eks. Villa Paprika, o.l.. Det er sikkert litt dårlig gjort, men damer som henne er så fulle av komiske pretensjoner, så kombinert med det elendige språket hennes får jeg meg en god latter hver eneste gang jeg leser bloggen. Det er nok endel som meg, vil jeg tro, selv om ikke det snakkes mye om. Anonymous poster hash: b63b0...ad0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå