Gå til innhold

Hva liker dere best? Klær til små gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker dere duse farger, som lyseblå, grå, brun osv. Eller liker dere mer sterke farger ala polarn o. pyret?

Anonymous poster hash: 1fb2d...66d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker best duse farger og klassisk snitt, men kan også slå til med litt sprekere farger.

Liker ikke klær med trykk og bilder på!

Anonymous poster hash: ac31d...ed3

Skrevet

Kommer ann på barnet. Hadde jeg fått bestemme hadde jeg gått for spreke farger, men han ene passer best duse farger, mens han andre liker og nekter å gå med annet enn spreke farger.

Anonymous poster hash: 6716c...d5f
Skrevet

Jeg liker kjønnsnøytrale klær.. Beige, brun og grå blir brukt ofte her. Har også en del ting i lyseblå..

Skrevet

Jeg liker best sterke farger på klær. Men det kan nok være pga at gutten min kler sterke farger :)

Anonymous poster hash: 1fb2d...66d
Skrevet

Foretrekker duse, lyse farger. Til gutten min var omtrent 18 mnd hadde han omtrent bare lyseblått som ble kombinert med grått eller brunt.

Anonymous poster hash: 3a366...31e
Skrevet

Begge deler, men enklest mulig. Liker godt ensfarget, eller med striper eller prikke feks. Uten for mye dill på.

Skrevet

er glad i alt stort sett :) både med motiv, enfarget, sterke farger, stripete, med møster, ,bruker det jeg synes er pent og som passer til han

Skrevet

Kommer litt an på barnets utseende og personlighet hva de kler best synes jeg. Mange lyse barn kler lyseblå og duse farger og mange mørke barn kler sterkere farger bedre. Har en jente med mørkt hår selv som kledde rødt og mørk lilla veldig godt som liten, lyserosa så ikke så fint ut på henne.

Skrevet

Synes det kan være fint både med sterke og duse farger, så lenge det ikke blir glorete. Kan ikke fordra trykk på klærne derimot, type superhelt, bokstaver, graffiti og sånt.

Anonymous poster hash: c2e9a...992

Skrevet (endret)

Det fineste jeg vet er "liten gammel mann"-stil på smågutter som skjorter, vester og jakker med ruter, sixpence-luer o.l. :)

Ellers kler han sterke klare farger veldig godt: rødt, lilla, blått og litt rosa her og der. Han har faktisk hatt knall rosa dress i vinter.

Siste innkjøp er en plommefarget penbukse og en "maritim" cardigan.

Det styggeste jeg ser er smågutter med "voksen" hårklipp som f.eks.hanekam, hiphop/gangster-stil (caps, hettegenser) og fotballtrøyer *grøss*

post-853090-693364_thumb.jpg

Endret av MammantilNurket
Skrevet

jeg kommer til og handle kun duse farger. lyseblå eller lyserosa osv

kommer til og handle mye fra hm, reima osv

Skrevet

Jeg er veldig glad i sterke farger og mønstre (som striper, prikker ...osv). Jeg liker også kule trykk og bilder på klær, men ikke sånne plastikk dineymotiver.

Skrevet

Synes det kan være fint både med sterke og duse farger, så lenge det ikke blir glorete. Kan ikke fordra trykk på klærne derimot, type superhelt, bokstaver, graffiti og sånt.

Anonymous poster hash: c2e9a...992

Liker heller ikke så godt klær med superhelter. Men så blir de 2 år og vil bestemme selv ;) 

Anonymous poster hash: 6254e...158

Skrevet

Jeg foretrekker klare farger på små barn uansett kjønn.

Anonymous poster hash: 28a79...4e0

Skrevet

Jeg liker veldig godt nøytrale farger, som beige, grå, brun, mørke/maritimblå, og ellers litt duse farger. Er glad i stjerner osv!

Ellers er heller ikke jeg noe fan av gensere eller t-skjorter med trykk på ;)

Skrevet

Definitivt klare fargar. Enkelte barn kan vere fine i støva farger, men det er oftast dei som er svært mørke i fargane frå før. Lyse barn syns eg forsvinn i klær frå f.eks MeMini...

Skrevet

Min er absolutt finest med klare sterke farger. Går mest i marine og grønt. Blir veldig blek i duse farger. Liker ikke skrift og bilder/trykk, men etterhvert kan det vel hende han vil ha det selv😉

Skrevet

Klare farger! Uten tvil...

Anonymous poster hash: cca11...955

Skrevet

gutten min er veldig myrk. så han kler sterkere farger best. men vi arvet endel klær fra lille broren min som er blond med blå øyne så vi har også mye lys blått & krem farget. synes han er fin i det meste jeg :)

Anonymous poster hash: 2cc6f...315

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...