Gå til innhold

Keisersnitt og sterilisering.


Kattpus

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke fått godkjent ks, men det er sendt søknad, og venter på svar.

Jeg ønsker og å sterilisere meg samtidig. Noen som har gjort det?

Lest om sterilisering, og der står det at det skjer i narkose. Og det vil jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg ble sterilisert nå under ks. Det foregikk under spinalbedøvelse, ikke narkose. Kjenner ikke ubehag i ettertid, men det er bare 3 uker siden inngrepet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, tusen takk for svar!!! Var redd jeg måtte få narkose etter snittet liksom... Men da kan jeg se lyst på fremtiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg tok akutt keisersnitt, var fast bestemt på å bli sterilisert i "samme slengen". Det ble gjort i spinal bedøvelse. Meget fornøyd med at jeg gjorde det. Min mor er opersjonssykepleier og sier det er bedre å gjøre det under keisersnitt. Dette fordi det er 100% sikkert at egglederne faktisk blir kuttet. Ved kikhullsoperasjon så er der mulighet for å kutte feil...i tillegg så slipper man jo å betale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har jeg fått innvilget. Og sterilisering blir og utført. Hadde akutt snitt med 1 mann, men vi føler to barn er greit. Så da velger jeg med samme buken er oppe, så velger jeg da sterilisering. Kjekt så lenge d er gratis. Hadde aldri bet over 6000 kr for det utenom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...