Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Nå er det rett før det koker over for meg. Også er jeg nødt til å gjøre som sjefen sier, for det er jo tross alt hun som bestemmer. Hva gjør dere for å roe dere ned når dere er i dårlig humør? Anonymous poster hash: 73756...e22
BikkjeBisk Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Fortsett å svømme, fortsett å svømme, hva gjør vi nå? JO! Svøøøm svøøøm jeg elsker svøøøming! håhoho!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå