Gå til innhold

Hvor selger de tampax pearl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en får tak i disse rundt Lillestrøm?

Anonymous poster hash: 1d903...c8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter

Skrevet

Vet ikke :(

Men hva er forskjellen?

Skrevet

Vet ikke :(

Men hva er forskjellen?

Lurer jeg også på?!

Anonymous poster hash: 2d7b5...8f0

Skrevet

De har plast innpakning som er praktisk ved transport i veska. Og viktigst, plast innføringshylse som gjør den lett å sette inn. Elsker dem. Men bare kjøpt i usa før. Har hørt de skal finnes i norge og.

Skrevet

De har plast innpakning som er praktisk ved transport i veska. Og viktigst, plast innføringshylse som gjør den lett å sette inn. Elsker dem. Men bare kjøpt i usa før. Har hørt de skal finnes i norge og.

Slike ja, de finnes noen steder. Har vært borti dem et par ganger når jeg har kjøpt feil. Liker dem ikke og synes det blir for mye plast med tanke på miljøet.

Skrevet

De har plast innpakning som er praktisk ved transport i veska. Og viktigst, plast innføringshylse som gjør den lett å sette inn. Elsker dem. Men bare kjøpt i usa før. Har hørt de skal finnes i norge og.Anonymous poster hash: 1d903...c8f

Slike ja, de finnes noen steder. Har vært borti dem et par ganger når jeg har kjøpt feil. Liker dem ikke og synes det blir for mye plast med tanke på miljøet. Anonymous poster hash: 2d7b5...8f0

Du husker ikke hvor? De er supre for meg i ammeperioden for da er slimhinnene så tørre. Vet det blir ekstra søppel, men det er jo ikke ekstreme mengder. Mer søppel av bind...

Skrevet
Du husker ikke hvor? De er supre for meg i ammeperioden for da er slimhinnene så tørre. Vet det blir ekstra søppel, men det er jo ikke ekstreme mengder. Mer søppel av bind...

Jeg husker dessverre ikke. Men det har vært vanlige butikker. Tror den ene var en Kiwibutikk, og så mener jeg at større butikker med mer utvalg har hatt dem. Men husker ikke eksakt hvor lenger - prøver å fortrenge det siden jeg ikke vil ha dem ;)

Håper du finner dem :)

Skrevet

Jeg har kjøpt i de store matbutikkene, lurer på om jeg kjøpte på Obs! sist (mulig det var Meny)

Anonymous poster hash: c2cf9...4cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...