Gå til innhold

Venteliste på sykehus


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber på sykehus og er så lei av folk klager over at de ikke får timer! Men de avbestiller glatt timene sine og forventer å få nye med en gang.

 

Dette er faktisk et stort problem på norske sykehus. Det er timer som ikke blir brukt fordi folk avbestiller i siste liten. Vi forsøker selvsagt å ringe folk i nærheten om de ledige timene, men mange står ubrukt. Dette igjen fører til at ventelistene vokser. I media er dette bare sykehusene sin feil og alle klager over at systemet fungerer for dårlig. Alt er ikke perfekt i norsk helsevesen men synes bildet kan bli mer nyansert. De som har jobbet på sykehus lenge har sett en endring i samfunnet ift overholdelse av timer.

 

Dagens lille hjertesukk

 

Anonymous poster hash: f6f55...901

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...