Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Jobber på sykehus og er så lei av folk klager over at de ikke får timer! Men de avbestiller glatt timene sine og forventer å få nye med en gang. Dette er faktisk et stort problem på norske sykehus. Det er timer som ikke blir brukt fordi folk avbestiller i siste liten. Vi forsøker selvsagt å ringe folk i nærheten om de ledige timene, men mange står ubrukt. Dette igjen fører til at ventelistene vokser. I media er dette bare sykehusene sin feil og alle klager over at systemet fungerer for dårlig. Alt er ikke perfekt i norsk helsevesen men synes bildet kan bli mer nyansert. De som har jobbet på sykehus lenge har sett en endring i samfunnet ift overholdelse av timer. Dagens lille hjertesukk Anonymous poster hash: f6f55...901
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå