Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Jeg MÅ få denne jobben da jobben jeg har nå ødelegger meg så mye at jeg kommer til å ende opp som ufør om jeg ikke får noe nytt snart. Gi meg dine beste tips til å sikre meg jobben. Anonymous poster hash: 3f2d0...88e
IceNose Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Mitt beste tips :Vær deg selv Det er det du kommer lengst med Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Vær smilende, positiv ogvis at du er trygg på at du kan gjøre jobben! Vis at du er interessert i det jobben handler om. Fortell gjerne om egen erfaring og hvordan du forestiller deg å kunne utvikle deg i denne stillingen. De vil være heldige som får akkurat DEG med på laget! Anonymous poster hash: 835d9...366
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Jeg var i din situasjon for noen mnd siden. Det tøffeste for meg var å gå på en jobbintervju når jeg egentlig var deppa pga. nåværende jobb. Jeg måtte kjempe hardt for å vise meg selv fra min beste side, men jeg klarte til slutt å få en ny jobb. Det rareste var at når jeg var på intervjuet for den jobben, så var jeg veldig avslappet.. Kom ut og trekk litt frisk luft, drikk en kopp kaffe og hev hodet høyt rett før du kommer på intervjuet. Prøv å slappe av og ikke tenk på det at du MÅ ha den jobben. Da blir du alt for stressa. Ikke lær alle svar utenat eller ihvertfall ikke vis dette på intervjuet. Og ja, bare vær deg selv og smil. Du kan gå langt med et smil Anonymous poster hash: bea1f...20b
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Vis deg som blid og utadvendt. Vær engasjert og nysgjerrig på jobben. Pass på å virke selvsikker og ha et fast håndtrykk da du hilser:-) Lykke til! Anonymous poster hash: ab85e...df9
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Hvis de spør om du har noen spørsmål, så ikke si nei. Spør om noe, sånn at de vet du er int i den jobben. Lykke til Anonymous poster hash: e7d7d...a33
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Du har kommet langt hvis du skal på intervjuet. Tenk at de er virkelig interessert i deg, siden de vil bruke tid på deg. Fortell hva du kan tilby dem, emn samtidig ha noen spørsmål selv, vis at du er interessert i jobben. De må se din motivasjon. Anonymous poster hash: bea1f...20b
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 Takk for svar. Er virkelig nervøs! Nå har jeg vært langtidssykmeldt fra jobben min og står på dørterskelen til å bli ufør pga. angst på arbeidsplassen. Jeg vil IKKE bli ufør og leve på nav, jeg vil jobbe. Kan ikke bruke sjefen min som referanse heller så har kun forrige sjef som referanse Anonymous poster hash: 3f2d0...88e
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #9 Skrevet 10. mars 2014 Lykke lykke til!! :-D Prøv å ha fokus fremover, ikke på den dumme gamlejobben mens du sitter der! Anonymous poster hash: 835d9...366
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #10 Skrevet 10. mars 2014 Hvordan gikk det? :-) Anonymous poster hash: 835d9...366
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #11 Skrevet 10. mars 2014 Føler det gikk bra. Gjorde sikkert ikke det siden jeg føler det, men krysser fingrene Anonymous poster hash: 3f2d0...88e
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #12 Skrevet 10. mars 2014 Så bra! Når får du vite noe da? Nervepirrende ventetiden etterpå.. Anonymous poster hash: 835d9...366
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå