Gå til innhold

Hjelp.. hvor ble det av den blide 5 åringen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har vært så sinna de siste dagene og ukene forsåvidt. Har vært ganske mye i det siste, hun har hatt feber, øreverk og omgangssyke iløpet av en uke, så idag er første barnehagedag på en uke. Oldemoren døde i slutten av februar, så vi var i begravelse der på fredag, men det taklet hun fint så det ut som. Hun skal bli storesøster til to babyer iløpet av de to neste månedene nå, både jeg og min eks venter barn omtrent samtidig. 

Nå har hun i det siste hatt raserianfall for småting nærmest. Hyler og slår seg vrang om hun får "feil" klær på seg, senest igår når svigermor passet henne og skulle ta henne med en tur ut. Hyler om natta, men vil ikke si hvorfor. I natt holdt hun det gående til 04.30.. Imorgest fant hun en ball som hun satt og slo på og når jeg tok den fra henne satt hun bare å sparket i gulvet med føttene. Ville først ikke i barnehagen, men var ingen problem når vi kom dit. Hun vil ikke svare meg hvorfor hun oppfører seg sånn, da sier hun bare at hun vet ikke! Hun får forresten masse oppmerksomhet hjemme og av alle voksne rundt seg.

Har noen opplevd lignende? Hun er jo egentlig så stille og rolig av seg.. Jeg tenker kanskje det har vært litt mye for henne i det siste mtp alt, men kanskje det er en form for søskensjalusi? Blir en overgang fra 0-2 søsken på kort tid.. 

Anonymous poster hash: f4c6c...c63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...