Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Kjæresten min har fått mange kommentarer som: "er HUN damen din" og "det tror de ikke på" Anonymous poster hash: fe6c8...5db
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 At du er for god for han, eller omvendt. En av dere er superpen, mens den andre er stygg..... Anonymous poster hash: e0ad3...245
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Tenkte meg det Hi Anonymous poster hash: fe6c8...5db
Gjest meg&mini Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Tenkte meg det Hi Anonymous poster hash: fe6c8...5db Eller at dere er VELDIG forskjellige.. Vi fikk høre det veldig i starten vi også. Ingen kunne se for seg oss sammen. Det trenger ikke å ha noe med utseende å gjøre:)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Tenkte meg det Hi Anonymous poster hash: fe6c8...5db Eller at dere er VELDIG forskjellige.. Vi fikk høre det veldig i starten vi også. Ingen kunne se for seg oss sammen. Det trenger ikke å ha noe med utseende å gjøre:) Nei, det er pga utseende... Jeg vet.. HI Anonymous poster hash: fe6c8...5db
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Hvem av dere er den pene? Jeg og mannen har fått slike kommentarer tidligere. Og noen har til og med sagt rett ut at jeg kunne fått mye bedre. Og det gjør meg skikkelig sinna, akkurat som om jeg valgte en mann for utseende... Anonymous poster hash: c7ab7...05b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå