Gå til innhold

Hvordan ser soverommet ditt ut?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har verdens kjedeligste soverom,med hvite vegger, ei seng,to skap og to nattbord.

INGENTING på veggene og vi flyttet inn for over 1,5 år siden..!!

 

Hva har du på veggene? Har du malt,evt farge? har du tapet,evt hvilken?



Anonymous poster hash: dba90...4cd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har verdens styggeste soverom. Det er tapetsert med en tre-mønstret tapet (skal liksom forestille naturtro treverk...). Halve veggen er grønn, resten er sennepsgul. Gul øverst. I midten har vi en stripe med glinsende tapet, med en stygg blomst-lignende greie som ligner øyne... Skapene er innfelt i veggen, og er bare kjempestygge. Gulvet er pent da, og det nye vinduet er helt ok. Terrassedøra er derimot småråtten, og burde i det minste vært pusset og malt...



Anonymous poster hash: 02249...507
Skrevet

Bomba!

 

Anonymous poster hash: 7d50f...863

Skrevet

Det er helt hvitt. Hvite vegger, nattbord, lamper og sengetøy. Grønne gardiner og et grønt bilde frisker opp litt. Veldig fornøyd med det. Virker luftig og rent.

 

Anonymous poster hash: 2a3c1...b22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...