Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Vi har verdens kjedeligste soverom,med hvite vegger, ei seng,to skap og to nattbord. INGENTING på veggene og vi flyttet inn for over 1,5 år siden..!! Hva har du på veggene? Har du malt,evt farge? har du tapet,evt hvilken? Anonymous poster hash: dba90...4cd
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Vi har verdens styggeste soverom. Det er tapetsert med en tre-mønstret tapet (skal liksom forestille naturtro treverk...). Halve veggen er grønn, resten er sennepsgul. Gul øverst. I midten har vi en stripe med glinsende tapet, med en stygg blomst-lignende greie som ligner øyne... Skapene er innfelt i veggen, og er bare kjempestygge. Gulvet er pent da, og det nye vinduet er helt ok. Terrassedøra er derimot småråtten, og burde i det minste vært pusset og malt... Anonymous poster hash: 02249...507
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Bomba! Anonymous poster hash: 7d50f...863
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Det er helt hvitt. Hvite vegger, nattbord, lamper og sengetøy. Grønne gardiner og et grønt bilde frisker opp litt. Veldig fornøyd med det. Virker luftig og rent. Anonymous poster hash: 2a3c1...b22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå