Gå til innhold

Tips til å bli kvitt forkjølelse FORT!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bli frisk til i morgen

Anonymous poster hash: 8fbbf...aad

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Desverre ikke mye du kan gjøre. Alt avhenger av immunforsvaret ditt. Er du heldig finner det en kode snart for å "drepe" evt virus.

Du kan drikke myyye vann og evt bruke smertestillende om du er plaget med ubehag i kroppen, hodepine, osv. Nesespray og myke papir å tørke nesen med hjelper også :)

Endret av mams87
Skrevet

Aner ikke om det virker jeg men. Skulle til syden en gang og ble forkjølet kvelden før.

Jeg har astma i tillegg da. Tok overdose astmamedisin. En varm kopp te med masse sprit og sukker, to paracet og jeg VAR bedre dagen etter. Flaks, kanskje det ikke var forkjølelse likevel. Aner ikke. ;-)

Anonymous poster hash: 1f48b...62c

Skrevet

Takk for svar! Har lagt meg tilrette på sofaen med papir og drikke å håper hvile hjelper på. Lage meg en kopp kakao litt senere.

Anonymous poster hash: 8fbbf...aad

Skrevet

Spus hvitløk.

Anonymous poster hash: 21c21...5cf

Skrevet

1 løk (finhakket)
3 fedd hvitløk (finhakket)
1 buljong
Saften av 1/2 sitron
+ så mye vann du vil

Kok opp under omrøring. Drikk!

Skrevet

Ta på deg klær så du dekker hele kroppen. Ikke bry deg om du svetter, du må holde deg varm hele tiden. Drikk te, sov masse, ikke tren..., ta en paracet så kroppen slapper av. Ta en dusj om du føler deg full av bakterier. Det hjelper på formen. Spis sunn mat. Google kjerringråd ;)

Skrevet

3 fedd hvitløk!! Hakkes små bitrr skyll ned med vann. Men du vil jo stinke hvitløk... Det funker her på det meste av forkjølelse/hals

Skrevet

I helsekostforretningen selger de noen hvitløkskapler som heter weissin, de gjør susen på en dag eller to :) jeg stapper i meg 2-4stk per dag når jeg kjenner at jeg brygger på noe. Funker alltid

Anonymous poster hash: d00f5...e03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...