Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Jeg er gift, vi har hus, barn, bil osv, typisk A4-familie. Men jeg har en hobby. Min store lidenskap som betyr så ubeskrivelig mye for meg. Problemet mitt er at jeg klarer ikke å dele den med mannen. Den er liksom min, og en personlig del av meg. Klart, han får se resultatene men helst vil jeg ha den delen av meg i fred og heller dele med andre. Jeg klarer ikke å forklare hvorfor men det har liksom vært mitt siden jeg var barn... Er jeg unormal? Anonymous poster hash: 58c93...c76
Gjest lillehi Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Nei jeg synes ikke du er unormal😃 når man er gift og lever tett på og deler det meste med et annet menneske kan man gjerne avogtil føle at "seg selv" forsvinner litt. Å da ha noe som bare er sitt eget og ikke ha lyst til å dele dette med sin bedre halvdel finner jeg helt forståelig😃 håper mannen din forstår at du beholder dette for deg selv og at du viser han/involverer han så mye du selv ønsker😃
Nettisen:) Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Jeg vil si du er helt normal:) Synes ikke det er bedre at man skal dele ALT. Man må få velge selv. Jeg har også egne ting jeg driver med, og blir aldri med mannen på golf f eks:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Du er helt normal Jeg har også ting jeg ikke inkluderer mann eller barn i. Man trenger litt egentid og ting som er private også. Spesielt når man lever tett på og i nært samarbeid med andre hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Tusen takk for svar Godt å høre at jeg ikke er unormal hi Anonymous poster hash: 58c93...c76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå