Gå til innhold

Er jeg unormal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift, vi har hus, barn, bil osv, typisk A4-familie.

Men jeg har en hobby. Min store lidenskap som betyr så ubeskrivelig mye for meg. Problemet mitt er at jeg klarer ikke å dele den med mannen. Den er liksom min, og en personlig del av meg. Klart, han får se resultatene men helst vil jeg ha den delen av meg i fred og heller dele med andre.

Jeg klarer ikke å forklare hvorfor men det har liksom vært mitt siden jeg var barn... Er jeg unormal?

Anonymous poster hash: 58c93...c76

Videoannonse
Annonse
Gjest lillehi
Skrevet

Nei jeg synes ikke du er unormal😃 når man er gift og lever tett på og deler det meste med et annet menneske kan man gjerne avogtil føle at "seg selv" forsvinner litt. Å da ha noe som bare er sitt eget og ikke ha lyst til å dele dette med sin bedre halvdel finner jeg helt forståelig😃 håper mannen din forstår at du beholder dette for deg selv og at du viser han/involverer han så mye du selv ønsker😃

Skrevet

Jeg vil si du er helt normal:)

Synes ikke det er bedre at man skal dele ALT. Man må få velge selv. Jeg har også egne ting jeg driver med, og blir aldri med mannen på golf f eks:)

Skrevet

Du er helt normal :)

Jeg har også ting jeg ikke inkluderer mann eller barn i. Man trenger litt egentid og ting som er private også. Spesielt når man lever tett på og i nært samarbeid med andre hele tiden.

Skrevet

Tusen takk for svar :) Godt å høre at jeg ikke er unormal :)

hi

Anonymous poster hash: 58c93...c76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...