Gå til innhold

nav vil ikke gi samboer dagpenger..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har rett og krav på det. Men de påstår han ikke har levert alle dokument. Nå har han gjort det tre ganger å igjen påstår de at de ikke har fått noe.

 

Kommer ingen vei.

 

Anonymous poster hash: e6b91...d59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal vi gjøre?

 

Anonymous poster hash: e6b91...d59

Skrevet

Hva skal vi gjøre?

 

Anonymous poster hash: e6b91...d59

Skrevet

Ring nav?



Anonymous poster hash: 64923...ceb
Skrevet

Lever alle dokumenter igjen, få den som sitter i skranka til å se at alt er der og få kvittering på at alt er levert.

 

Anonymous poster hash: 2eb4a...d89

Skrevet

Har hatt problemer med det samme selv. Fikk beskjed om at flere dokumenter ikke var levert inn.

Nå skal jeg ringe NAV og få time, så skal de gjøre det FOR meg! Skal såklart ha med de nødvendige dokumentene fra tidligere arbeidsgiver osv. .

 

Anonymous poster hash: 63bcf...f2f

Skrevet

Enten leverer han papirene personlig og får kvittering eller så scanner han papirene og leverer som mail.

 

Anonymous poster hash: 92cc4...00e

Skrevet

Det er nav lokalt som leverer papira til forvaltningen. Men forvaltningen påstår de ikke får noen dokumenter. Hvem skal vi da kontakte? Nav lokalt er lite til hjelp.

 

Anonymous poster hash: e6b91...d59

Skrevet

Det er nav lokalt som leverer papira til forvaltningen. Men forvaltningen påstår de ikke får noen dokumenter. Hvem skal vi da kontakte? Nav lokalt er lite til hjelp.

 

Anonymous poster hash: e6b91...d59

Nei. Fra Lokalkontoret, eller du kan sende direkte selv, så går dokumentene til scanning i Oslo. Forvaltning får aldri papirene sendt direkte.

 

Anonymous poster hash: ac1f9...faa

Skrevet

Det er nav lokalt som leverer papira til forvaltningen. Men forvaltningen påstår de ikke får noen dokumenter. Hvem skal vi da kontakte? Nav lokalt er lite til hjelp.

 

Anonymous poster hash: e6b91...d59

Er større sannsynlighet for at det er nav lokalt som tuller, så dere må kontakte de igjen. Få kvittering på lever som andre her sier.

 

Anonymous poster hash: c4dcf...d9e

Skrevet

Får prøve igjen da. Er det Mulig og sende papirene direkte til hovedkontoret selv?

 

Anonymous poster hash: e6b91...d59

Skrevet

Får prøve igjen da. Er det Mulig og sende papirene direkte til hovedkontoret selv?

 

Anonymous poster hash: e6b91...d59

Trur at NAV er så sære at det ikke går. NAV lokalt må registrere og scanne alt for forvaltningen.

 

Anonymous poster hash: c4dcf...d9e

Skrevet

 

Får prøve igjen da. Er det Mulig og sende papirene direkte til hovedkontoret selv?

 

Anonymous poster hash: e6b91...d59

Trur at NAV er så sære at det ikke går. NAV lokalt må registrere og scanne alt for forvaltningen.

 

Anonymous poster hash: c4dcf...d9e

Alt er scannet og sent via nav lokalt. Men likevel er det ikke bra nok.

 

Anonymous poster hash: e6b91...d59

Skrevet

I stedet for å levere papirene til NAV Lokalt bør han sende papirene til NAV Skanning Oslo. Det er der postmottaket er, og det er der de skanner det inn og sender det videre.

 

NAV Forvaltning er det umulig for den vanlige forbruker å få kontakt med. NAV Lokalt kommer aldri til å gi deg en kvittering på at papirene er sendt inn.



Anonymous poster hash: 84d7b...b34
Skrevet

Det lureste er å sende papirene til nav skanning selv.. Å få kvittering på

innsendte papirer kan ha noe å si i forhold til tidspunkt for oppstart av

dagpengene, men om papirene ikke kommer fram vil de jo fortsatt mangle

og forvaltning kan ikke behandle saken ferdig. ...

Skrevet

Hvorfor sender han ikke bare papirene til adressen som står på forsiden? Direkte til scanning i Oslo. Det er det enkleste.



Anonymous poster hash: b056c...bba
Skrevet

 

Hvorfor sender han ikke bare papirene til adressen som står på forsiden? Direkte til scanning i Oslo. Det er det enkleste.

 

Anonymous poster hash: b056c...bba

 

Er jo dit det SKAL sendes..!

 

Anonymous poster hash: e6060...649

Skrevet

Skjønner ikke hvirfor enkelte skal gjøre alt på sin egen måte. Send til den adressen som står på første side i søknaden. Hvor vanskelig kan det være?

 

Anonymous poster hash: 36ad2...473

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...